Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

18/02/2019

Poseł Robert Majka i chrabja JZ Potocki — zbawcy narodu czy agenciury?

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 04:44

PB (23.2.2019): Szanowny Panie Robercie Majka, Nie było moim zamiarem ani intencją zniesławić Pana. Można było wyjaśnić wcześniej, gdyby Pan odpowiadał na krytykę kierowaną na Pana e-adres.

Zwraca się Pan z zarzutami do mnie, ale na e-adres nie związanej ze mną Teresy Garland. Wydaje się, że zasugerował się Pan jej słowami do mnie: Jeśli ma Pan konkretne dowody współpracy Pana Majki z antypolskimi tajnymi służbami to proszę je okazać. Tego nigdzie nie twierdzę. Proszę wysunąć konkretne zarzuty (publikacja, data, cytat), to byłbym w stanie konkretnie odnieść się.
Sugeruje Pan, bym udowodnił, że działał Pan na szkodę Państwa Polskiego. Nie mogę tego zrobić, gdyż takiego państwa nie ma — z definicji politologicznej ani prawnej. Ma Pan dostęp do wszystkich informacji na moim blogu i może je wykorzystać jako materiał dowodowy w Pana celu.
Z poważaniem — Dr inż. Piotr Bein, bloger Grypa666 i PiotrBein na WordPress.com,
niezależny badacz ludobójstwa

.

Andrzej Szubert: Odnośnie tekstu Temida 3 [od Majki]. Majka za agentem wpływu Michalkiewiczem powtarza brednie: Dlatego, że obowiązuje formuła generała Czesława Kiszczaka: “my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych. 
Michalkiewicz bredził tak przez lata. Twierdził, że to niepisana “konstytucja” III RP z Magdalenki. A prawda jest taka – w Magdalence dogadali się żydzi z PZPR z żydami z Solidurności i uknuli spisek przeciwko Polakom. A ichnia konstytucja była taka – obojętne kto spośród nas będzie rządził – byleby nie Polacy. i dlatego wszystkie żondy III Rzydolandii były żydowskie. I tak jest od 30 lat.

Majka zamiast powtarzać brednie Michalkiewicza niech sam popatrzy własnymi oczami – od 1989 r. nie było Polaka na decydujących stanowiskach w żondach – no chyba że Oksnera Olszewskiego, żydowską wtykę, uważa za Polaka.

Jest tam też wrzucony film innego agenta wpływu – Sumlińskiego. Jego specjalizacja – wmawianie Polakom, że WSI to ruska agentura i że żydowska wtyka chrabja Bul Komorowski to agent Moskwy, choć jego dzieci mają prawo powrotu do Izraela. A on sam nie tylko kontynuował chanukowe żydowskie harce w Belwederze, to jeszcze finansowo wspierał antyrosyjską banderowską kijowską swołocz. A byłemu szefowi Mosadu nadał honorowe obywatelstwo polski. Taka to  z niego ruska wtyka…

I niech Sumliński wytłumaczy – dlaczego genialny wynalazek Łągiewki, zarekwirowany w roku 2000 lub 2001 wylądował nie w Moskwie a w Izraelu?

W rzeczywistości WSI zostało totalnie przetrzepane jeszcze zanim w 1999 r.  Judeopolonię wciągnięto na wasala i popychadło do bandyckiego NATO. Tylko idiota uwierzy, że w Pentagonie siedzą pętaki, które nie oczyściły WSI z prorosyjskich oficerów i przyjęły w szeregi NATO “ruską agenturę”. Tylko skończony idiota w takie brednie uwierzy. Ale jak widać skończonych idiotów nie brakuje, przez co brednie agenta wpływu Sumlińskigo cieszą sią popularnością a idioci w nie ślepo wierzą.

.

Robert Majka: 

Robert Majka <robm13@interia.pl>
To:teresagarland@fidespolska.pl
Cc:Piotr Bein
Feb 18 at 1:14 AM
Szanowni Państwo, Dotychczas spokojnie milczałem, gdyż nie kieruje się emocjami w ocenie zjawisk w polityce oraz pod moim adresem.
Szanowni Państwo, żarty się skończyły, a teraz wszystko sobie wyjaśnimy na drodze prawnej.  W związku jednak z rozpowszechnianymi insynuacjami pod moim adresem czyli Roberta Majki niezależnego i niezrzeszonego Posła na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej przez Pana dr Piotra Bein, który twierdzi, że Robert Majka jest agentem lub czyimś agentem, dłużej nie zamierzam milczeć w tych okolicznościach.
Oświadczam zatem, że wobec tak poważnych insynuacji pod moim adresem w najbliższych dniach zawiadamiam zarówno Marszałka Sejmu Rzeczypopsolitej Polskiej Marka Kuchcińskiego a przede wszystkim Prokuratora Generalnego Pana Zbigniewa Ziobro o możliwości popełnienia przestępstwa wobec mnie przez Pana dr Piotra Bein.
Jestem Polakiem,przeszedłem dokładną kwerendę w zasobach IPN, posiadam Decyzję Administracyjną NR 1392/Op/2017 znak: BU-Rz-III-5373-121(19)/17 z dnia 11 września 2017 roku, która  bezspornie potwierdza, że nie byłem funkcjonariuszem aparatu bezpieczeństwa i Tajnym Współpracownikiem aparatu bezpieczeństwa WSW i SB.
Podkreślam, że Nikomu NIE POZWOLĘ SZKALOWAĆ MOJE DOBRE Imię i Nazwisko w oczach Polaków(sam jestem Polakiem), bo tak się komuś podoba, aby rozpowszechniać różnego rodzaju insynuacje pod moim adresem wśród Polaków na mój temat i w ten sposób mnie niszczyć i deskredytować.
Reasumując, rozumiem, że Pan dr Piotr Bein powtórzy przed Sądem w Polsce swoje insynuacje i przedstawi dowody materialne potwierdzające swoje insynuacje pod moim adresem, że dotychczas sędzia Trybunału Stanu w kadencji 2015-2019, a obecnie ( od 21 listopada 2018 r.,) Robert Majka niezależny i niezrzeszony Posł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej działał i nadal działa na szkodę Państwa Polskiego.
Mam nadzieję, że wobec tym tekstów, które mają charakter oszczerczy pod moim adresem, starczy odwagi cywilnej Panu dr Piotrowi Bein z Kanady, aby w Prokuraturze oraz przed Sądem w Polsce powtórzyć swoje insynuacje pod moim adresem.
Powtarzam, ja nie żartuję, NIKOMU nie pozwolę szkalować swojego dobrego imienie przez Kogokolwiek w oczach Polaków i nie tylko.
Tak jest wyjątkowo traktowany w Polsce niezależny i niezrzeszony Poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, POLAK Robert Majka … proszę wysłuchać… kliknąć na właściwy link
Z poważaniem, 18 lutego 2019 r., 2019 r., godz.10.13
Robert Majka, niezależny i niezrzeszony Poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej
Do: “Piotr Bein” <piotrbein@yahoo.com>;
Wysłane: 8:28 Poniedziałek 2019-02-18
Temat: Re: Delivery Status Notification (Failure)
> Dziękuję Panu Jerzemu Ziębie za przesłanie filmiku.
> Panie Piotrze,
> Ja widzę sprawę Pana Majki z innej strony. […]
> Jeśli ma Pan konkretne dowody współpracy Pana Majki z antypolskimi
> tajnymi służbami to proszę je okazać.

.

PB: Pani Tereso Garland, Nikt nic nie zrobi w betonie władzy, gdyż tak ją ustawiono, by Suweren nie miał szans. Wg Wiki, Majka zmieniał partie i dostał się w końcu do KneSSejmu, od LPR, poprzez PiS i Kukiza: wyborach parlamentarnych w 2015 bez powodzenia kandydował do Sejmu z ramienia komitetu wyborczego wyborców Kukiz’15 zorganizowanego przez Pawła Kukiza[7]. W tym samym roku wybrany na członka Trybunału Stanu. W 2018 współpracował (do sierpnia) z partią Jana Zbigniewa Potockiego II Rzeczpospolita Polska[8][9]. W wyborach samorządowych w tym samym roku ponownie bezskutecznie kandydował do sejmiku z listy RN[10]. Po wyborach objął mandat poselski zwolniony przez Wojciecha Bakuna (wybranego na prezydenta Przemyśla)[11][12], zostając posłem niezrzeszonym.

Sędziując w TS,  współpracował z agenturalnym Potockim. Sędziemu TS wolno współpracować z partią (agenturalna II RP!!!), wbrew zasadzie niezależności sądów?
Majka rozpoznał we wczorajszym mejlu, że był figurantem w TS dla wygody carycy dintojri Polin. Pod przewodniczącą TS, polskojęzyczną Małgorzatą Gersdorf, brał w tamtym roku udział w jednym posiedzeniu TS do czasu ww. wywiadu, z możliwością drugiej sesji, dzięki swym interwencjom u carycy.
Nie wierzy Pani w nielegalność konstytucji kwietniowej, ale wierzy w jej orędownika i zwolennika Sokolnickiego, który był mitomanem i samozwańcem.
Jak można opublikować raport służb trzymany w sejfie? Politycy lękają się terroru służb, nie odwrotnie. Inaczej, byłaby szansa dla Suwerena przy boku jakiegoś Leppera. Aneks WSI mogą Pani napisać tak, jak Pani zechciałaby, a dranie i tak zostaną przy władzy. Jak obecnie.
Majka nie rozpoznaje agenciur na czas. Dość tego byłoby z ww. Kukizem, żulikiem żydłactfa od pomarańczowej rjewolucji i majdanu, a tu Potocki wielokrotnie w agenturalnych zagrywkach.
Dowody współpracy Majki z antypolskimi służbami? A czy ja wciskam, że on agent? Poparł i lansował agenturalnego Potockiego, a z jakiego powodu to obojętne z pktu Polskiej Racji Stanu.

.

Teresa Garland: Dziękuję Panu Jerzemu Ziębie za przesłanie filmiku. Panie Piotrze, Ja widzę sprawę Pana Majki z innej strony. Mianowicie być może został on usunięty z pozycji Sędziego Trybunału Stanu bo być może zagrażał tym co mają coś na sumieniu. A wiemy do czego powinien służyć Trybunał stanu… Więc ktoś pomyślał żeby mu zaproponować pozycję posła, co ja uważam za dobre bo przynajmniej Pan Majka ma szansę by nabrać doświadczenia jako poseł i wykryć ewentualne nieprawidłowości w funkcjonowaniu poselskiego systemu, tak jak to zrobił z Trybunałem stanu gdzie wypunktował jakie są słabe punkty obecnego stanu prawnego tej instytucji.

Ostatnio gdzieś czytałam na internecie że Kukiz ponoć już zadecydował że Poseł Majka nie będzie startował w przyszyłych wyborach z list kukiza…. Więc sprawa jest interesująca.
Osobiście wierzę Panu Majce i go popieram, choć nie popieram przywrócenia Konstytucji z 1935r.  Póki co nie mam do niego zastrzeżeń, chociaż wiem że służby będą robiły wszystko by do REALNEJ władzy nigdy go nie dopuścić, bo on by opublikował raport WSI. On jawnie żąda destrukcyjnej msty co jest dla niego bardzo niebezpieczne a czego służby panicznie się boją! Więc to jest moim zdaniem jego słaby punkt.
Być może sprawę aneksu WSI trzeba załatwić jakimś innym sposobem który by przyniósł Polakom korzyści zamiast wzbudzania jeszcze większej wśród  Polaków nienawiści. Dużo będzie zależało od tego jak zachowają się byłe służby WSI. Jeśli oddadzą kasę i pójdą na współpracę z Polakami dla dobra wspólnego KAŻDEGO Polaka, to można pomyśleć o jakimś obubólnym  rozwiązaniu bo ludzkich tragedii i krzywd które spowodowali nigdy nie odkupią. Jeśli nie będzie woli naprawy szkód i poddania się dobrowolnie karze, to dla takich ludzi za zdradę Narodu Polskiego po prostu powinien być tylko stryczek. A wtedy tylko tacy ludzie jak Majka będą w stanie tej sprawiedliwości dokonać.
Natomiast co do tego że nie wykrył od razu oszustwa z Hrabią,  to, na wyklarowanie się pewnych niejasności potrzeba czasu, więc przypuszczam że to dlatego właśnie tyle trwało. Nikt nie jest jasnowidzem aby od razu spostrzec oszustwo. A ponadto to dobrze że Majka dłużej pobył z Hrabią, bo lepiej poznał jego sprawy i otoczenie.
Jeśli ma Pan konkretne dowody współpracy Pana Majki z antypolskimi tajnymi służbami to proszę je okazać. W przypadku Majki, mnie nie wystarczają same poszlaki aby go skreślić. Póki co uważam że jest facet z prespektywami. Natomiast nie myli się i nie popełnia błędów tylko ten co nic nie robi.
Pozdrawiam serdecznie — Teresa Garland

.

Andrzej Szubert: Panie Jurku, A jaki program ma Majka? Poza kontynuacją prezadentuf żydo-sanacji? Mój program jest tu. I jest na pewno lepszy niż propagowanie pogrobowców żydo-sanacji. A że nie mam żadnej partii? Lepsze to niż uwiarygadnianie szajki żulika Kukiza.

.

Jerzy Zięba: I o to chodzi. Super.. co dalej? Partia? Ugrupowanie? Program? Jeśli tak ma być, to czasu mamy mało…

.

Andrzej Szubert: Np Krzysztof Kornatowicz!!! Albo Kamycki Józef!!! Albo Piotrek Bein!!! Albo i ja… Ale nigdy nie świr jak Majka…

.

Jerzy Zięba: Kto? potrzebujemy konkretów.

.

Andrzej Szubert: Panie Jerzy, proszę mnie nie rozśmieszać. Nie ja jestem autorem mądrej sentencji, że ten co nie zna historii, skazany jest na powtarzanie jej błędów. Natomiast na pytanie – jeśli nie Majka to kto – odpowiadam – każdy inny, byleby nie użyteczny idiota jak on. Ukłony…

.

Jerzy Zięba: Panie Andrzeju, Na historii należy się uczyć, ale… nie wolno “w niej żyć” :-))) Mamy sytuację jaka mamy. To trzeba zmienić. Nie zmienimy jej wywodami historycznymi tylko KONKRETNYMI działaniami. Jeśli “Majka na przemiał” to, żeby nie kończyć na krytyce należy podać rozwiązanie czyli: A. jeśli nie Majka to kto? B. jeśli nie tak ja np. ja mówię to jak ?

.

Andrzej Szubert: Panie Jerzy, nie zadawala mnie Pana odpowiedź ws. użytecznego idioty Roberta Majki (to nie “epitet” ani “wyzwisko” a stwierdzenie faktu). Majka był piewcą chrabjego Potockiego, agenta żydowskiego mega oszusta Izraela Paza. I wprawdzie – zbyt późno – gdy oszusta Potockiego już dawno zdemaskowano – odciął się od niego, nadal jest piewcą  żydo-sanacji i bredzi o legalności żałosnych jej pogrobowców – prezydętuf II RP na uchodźctwie – w tym przypadku Sokolnickiego.

Użyteczny idiota Majka ignoruje przy tym wiele fundamentalnych spraw:
  • Sanacja była nielegalna. Doszła do władzy dzięki nieudolnie przeprowadzonemu puczowi. Przez co wszystkie jej dekrety, prawa i konstytucja są nielegalne.
  • Sanacja oddała Bank Polski i kreację pieniądza Rotszyldom, gospodarkę żydom (zapytany o gospodarkę Selman/Piłsudski odpowiedział – oddajmy ją żydom, oni się na tym znają). Okres rządów sanacji był okresem terroru. Tu zamieszczam cytat z przemówienia w sanacyjnym sejmie jednego z jej dygnitarzy:
Premier i minister spraw wewnętrznych, gen. Felicjan Sławoj-Składkowski, w wystąpieniu przed komisją budżetową Sejmu 24 stycznia 1938 roku podał następujące liczby zabitych w wyniku siłowego tłumienia przez policję strajków i manifestacji w latach 1932-1937: 1932 rok – 141 zabitych, 1933 rok – 145 zabitych, 1934 rok – 118 zabitych, 1935 rok – 143 zabitych, 1936 rok – 157 zabitych, 1937 rok – 114 zabitych, w tym 44 podczas tłumienia powszechnego strajku chłopskiego.
  • Do dzisiaj ani jeden piewca sanacji nie odpowiedział mi na pytanie – dlaczego Adolf Hitler tak czcił Selmana Piłsudskiego? Po jego śmierci ogłosił żałobę narodową w hitlerowskiej Rzeszy, urządził uroczystą pogrzebową “mszę świątą” za parchatą duszę Selmana, a po agresji na Polskę i zdobyciu Krakowa na cześć tego litewskiego przybłędy z żydowskim rodowodem ustawił straż honorową, nakazując wcześniej gen Kienitzowi złożenie wieńca w krypcie Selmana :

Po śmierci Marszałka Piłsudskiego Kanclerz Adolf Hitler ogłosił w Niemczech żałobę narodową i wysłał telegram z kondolencjami do prezydenta i rządu RP. Pisał w nim: „Głęboko poruszony wiadomością o zgonie Marszałka Piłsudskiego wyrażam Waszej Ekscelencji i rządowi polskiemu najszczersze wyrazy współczucia moje i rządu Rzeszy. Polska traci w powołanym do wieczności Marszałku twórcę swego nowego państwa i swego najwierniejszego Syna. Wraz z narodem polskim również naród niemiecki obchodzi żałobę z powodu śmierci tego wielkiego Patrioty, który przez swą pełną zrozumienia współpracę z Niemcami oddał nie tylko wielką usługę naszym krajom, ale przyczynił się ponadto w sposób jak najbardziej wartościowy do uspokojenia Europy.” Do żony Piłsudskiego, Aleksandry Piłsudskiej, Hitler napisał: „Smutna wiadomość o zgonie Pani małżonka, jego ekscelencji Marszałka Piłsudskiego, dotknęła mnie bardzo boleśnie. Wielce szanowna, czcigodna Pani oraz Jej Rodzina zechce przyjąć wyrazy mojego głębokiego współczucia. Postać Zmarłego zachowam w swojej wdzięcznej pamięci.”

Uroczystości żałobne w katedrze św. Jadwigi w Berlinie. Widoczny Adolf Hitler

Hitler uczestniczył również we mszy świętej na cześć Marszałka, jaką odprawiono 18 maja 1935 r. w katedrze św. Jadwigi w Berlinie przy symbolicznej trumnie Józefa Piłsudskiego. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele III Rzeszy m.in. Joseph Goebbels, Konstantin von Neurath oraz wysocy przedstawiciele NSDAP i Wehrmachtu, a także nuncjusz apostolski w Niemczech Cesare Orsenigo. Po nabożeństwie dwie kompanie Wehrmachtu oddały honory wojskowe.

Po zdobyciu przez wojska niemieckie Krakowa 6 września 1939 r., na rozkaz Hitlera niemiecki dowódca gen. Werner Kienitz udał się na Wawel i złożył wieniec u grobu marszałka Piłsudskiego w krypcie pod wieżą Srebrnych Dzwonów[15]; zaś przed kryptą została wystawiona niemiecka warta honorowa.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pogrzeb_J%C3%B3zefa_Pi%C5%82sudskiego#Reakcje_mi%C4%99dzynarodowe_na_%C5%9Bmier%C4%87_J%C3%B3zefa_Pi%C5%82sudskiego

selmanwarta
Tacy jak Majka ignorują więc elementarną wiedzę historyczną. I nawet atesty IPN nie zmieniają faktu że Majka, choć nie TW, jest użytecznym idiotą, gloryfikującym żydowską sanację, akceptującym nielegalną konstytucję majową i popierający żałosną farsę sztafety postsanacyjnych pogrobowych prezydentuf II RP na óchoćctwie. Przez co nadaje się na przemiał, a nie do polityki, a tym bardziej nie do reprezentowania gdziekolwiek Polaków.

.

PB: Panie Jurku, Ad 2. Jad? Moje krytyki Pana wypowiedzi były rzeczowe ws.: Potockiego, modeli singapurskiego i szwajcarskiego, a ostatnio Majki i listu publicznego ws. 5G. Mam zwyczaj kopiować mejla osoby krytykowanej. Pan Majka NIGDY nie odpowiedział, pogłębiając podejrzenia. Potocki typowo spotwarzył: Prezydent Hrabia Potocki poniża patriotów, roszcząc szemraną sukcesję

Pan zaś wycofał się rako-milczeniem, nie uznawszy krytyki i od kogo, ani nie prosząc swej publiki, by wymazała z pamięci to, co im Pan zapodał błędnie.  Albo wierzy się w to, co się publicznie powiedziało i podtrzymuje, nie wycofując się z tematu, albo odwołuje się. Ile tysięcy zwolenników zmylił Pan do Potockiego?  Czy skorygował Pan publicznie zmyłkową opinię, że 5G może być, aby tylko zdrowe było?
Ad 3. Jeśli się wypowiem czy tutaj czy gdzie indziej, a Pan się z tym nie zgadza to dlaczego najpierw muszę dostać w zęby? To do mnie? Proszę zacytować. Myślałem że krytykuję merytorycznie. Czy nie jest Pan przewrażliwiony na punkcie swej twarzxy?
na tej liście są osoby, które naprawdę chciałyby porozmawiać, wymienić opinie, pomysły itd. ale normalnie nie chcą być obrzucanie gnojem. (piszą do mnie, na mój email…  To nie moja lista. Każdy może odpowiadać do rozdzielnika. Po co prywatnie plotkują do Pana? Skąd Pan wie kto oni naprawdę?
Ad 4. Przez przechowywanie Żydów straciłem 5 członków mojej rodziny. […] Mam prawo ziać jadem. Tylko co mi to da? Co to da sprawie, o której tutaj jest mowa? Nic. — Nie wiem, co to ma do wątku. Proszę wyjaśnić.
Możliwa zmiana tej sytuacji, jak też całej sytuacji w Polsce jest tylko wtedy, kiedy polski Naród będzie miał kontrolę nad szaleńcami w rządzie. Nad tym trzeba pracować, pokazując konkretne, ale realne do wprowadzenia rozwiązania. –To nigdy nie będzie możliwe, dopóki “szaleńcy” są z nadania globalnej kliki żydłackiej. Ale to polityka, w której Pan już się mylił.
Pana szkicowy program polityczny — większość punktów wymaga uprzedniej Suwerenności.
 
Polska ma możliwość stania się światową potęgą, nie tylko dlatego, że to my, Polacy, jesteśmy narodem wybranym. To my, Polacy jesteśmy Narodem wybranym do tego, aby zmienić oblicze tej Ziemi. Nie lękajmy się w wprowadzenia tej zmiany. — Pseudo-motywacja, szkodliwa dla narodu, jak wykazały krwawe zrywy narodowe. Polacy nie są najlepiej w Europie wyposażeni do  takiego zadania.

Z pewnością inne narody, wzorem Polski, tak jak to było w przypadku Solidarności, takie zmiany zaczną wprowadzać. –“Solidarność” doprowadziła do obecnej katastrofy, jak poprzednie manipulacje żydłackie na Polakach.

Uwagi krytyczne, nie będą brane pod uwagę jeśli nie będą zawierały proponowanego innegorozwiązania. Krytyka bez podania rozwiązań alternatywnych jest tylko krytykanctwem. — Błędne koło. Nie ma w obecnych warunkach rozwiązania problemu Polaków ani żadnego innego narodu, wobec ww. kliki globalnej. Można co najwyżej snuć scenariusze, jak być gotowym do zmiany, gdy zmienią się zewn. warunki, na co też się nie zanosiW Szwajcarii panuje pozór demokracji, też im śrubę przykręcili, mają inny system ze wzgl. na banki. To też Panu wyjaśniano w zw. z krytyką szwajcarskich pomysłów.
 
Proszę ten temat podjąć bezpośrednio z Panem posłem Robertem Majką. — Majka nie odpowiada, a jest w rozdzielnikach wątków dotyczących go. Pan przysłał wywiad z Majką w wątku na inny temat, piszę więc, że na Panu ciąży obronić/skrytykować nadesłane. Staramy się myśleć, a nie tylko kolportować.
 
Nie chciałbym wypowiadać się nt. Pana Roberta Majki publicznie bez wcześniejszego skontaktowania się z nim i dogłębnego omówienia sprawy. — Na co Pan czeka, robi się późno. I po co omawiać, dając mu dodatkowy stempel od Autorytetu Zięba? Miał dość okazji, wszystkie zawalił, a wRealu24 nie zamykają przed nim. Parę spraw “wyjaśnianych” przezeń w apologetyce post-facto nadesłanej przez Pana, inkryminuje go jeszcze bardziej. Reprezentant narodu dogłębnie bada akcje delikwenta, zanim go poprze, bez względu na to, jak atrakcyjnie wyglądałaby oferta. Potocki wywinął kilka numerów obliczonych na duraków i Majka je połknął, polecając szuję narodowi. Takiego człowieka nie potrzebujemy.
on po prostu już nie daje rady, fizycznie — Konstruktywnie: nająć sekretarkę lub wycofać się. Majka tyle zmarnował okazji do odpowiedzi w filmikach zamiast kadzić pod publiczkę oczywiste o Żydach.
piętnować, to czy nie tych 459 którzy nic nie robią czy tego jednego, który coś robi? — “Coś” robić nie wystarczy, jak wskazuje kazus Majki. “Robi coś” wielu, posłów. Niejeden nauczył się, że nie zrobi nic, bo tak ustawiono system władzy żydłackiej. Pana kazus zaś pokazał, że trza się znać na wylot na poltyce i przede wszystkim znać okupanta. W jednym ani w drugim nie zdał Pan egzaminu.
“bredzić” mówić głupstwa (słownik PWN) — Który synonim chciałby Pan zamiast: https://synonim.net/synonim/bredzić#g61
Potockiego, kiedy się pojawił na scenie publicznej, dawała pewnego rodzaju nadzieję — Jako edukator narodowy z autorytetem w innej dziedzinie, czy nie powinien Pan unikać subiektywnego “dawania nadziei” politycznych? W tych sprawach pomylił się Pan grubo. To gubi narody, zwłaszcza emocjonalne, jakie potrzebują autorytetów, co im wkładają łyżeczką do buzi. Niekwalifikowany autorytet więcej zaszkodzi niż pomoże. Do dziś są rzesze zauroczone Potockim.
Figurant Majka — Czego wg Pana dokonał w TS? To co on mówi o sobie, nie jest wiarygodne, z uwagi na ww.
Czy rozmawiał Pan chociaż raz z Panem Robertem Majką na ten temat — Po co? Mówi o sobie aż nadto. Mógł się odnieść do zarzutów publicznie np. w filmikach.
Co Pan byłby w stanie wtedy zrobić? — Nigdy nie wszedłbym w struktury okupanckie. KneSSejm to farsa, jak wszystko w demon-kracji okupanckiej.
pytania jakie zadaje Robert Majka — Pytania bez odpowiedzi, bo atrapy państwa nie mają nic do gadania z braku Suwerenności. Wcześniej od niego i głębsze pytania zadają setki, tysiące publicystów i działaczy patriotycznych, miliony obywateli. Naród wie, że jest fatalnie, potrzebuje pokazania wyjścia, a Majka ściąga na manowce. Wielu innych też było przeciwnikami systemu… Z objęciem stołka tracą kły.
Wszedł do Sejmu, zgodnie z prawem. — Możliwe, ale kto to dziś wie? Tak czy siak, pokazał, że nie nadaje się.
robi dokładnie to, do czego Pan nawołuje — Zmylając publikę do oczywistego szarlatana, hiper-agenta wpływu, Potockiego? Przekreślił swą wiarygodność, nie nadaje się na przywódcę ani posła.
wyjawnia –Jeśli byłby autentyczny, naraża się na ciężarówkę ze żwirem. Co nam z takiego przywódcy?
a może jakiś poważny argument? — Serio, to mój poważny argument, jak poprzedni (ditto).
Co do suplementu buraczanego, czemu zliofilizowany? Metoda przetworu najkosztowniejsza, niegwarantowana od zanieczyszczeń chemicznych ani bakteryjnych. Czemu nie sfermentowane buraki po prostu? Żoną robi kiszonki, także z buraka. Tanie, proste, zdrowe.
pozdrawiam — Piotr Bein
.
On Monday, February 18, 2019, 10:27:06 AM PST, Jerzy Zięba <autor@ukryteterapie.pl>:

No..teraz już lepiej Panie Piotrze… Po pierwsze czas… Nie zawsze mam czas na komentowanie. Mój ogólny komentarz odnośnie tej sprawy, ale i całości…

1. Porusza Pan bardzo ważne sprawy dla Polaków i dla Polski

2. Sposób przekazu jest… sam Pan wie, tylko po co tak? Można się z czyimiś poglądami nie zgadzać, ale wtedy atakuje się poglądy, a nie osobę je wyrażające. Czyli najpierw… kuuuuupa błota, a następnie przejście do krytykowania samej sprawy czy tematu, ale i tam przeplatając to błotem. Tego czasami nie da się czytać, a ja bym np. chciał… chciał się dowiedzieć i poznać kontrargument. Przecież nie jest Pan głupkiem, ale ten jad uniemożliwia skupienie się na temacie.

3. Nie jestem “Alfa i Omega”, nie posiadam wszechwiedzy, chciałbym się też czegoś dowiedzieć nawet tutaj, ale ze względu na tę formę jest to bardzo trudne. Jeśli się wypowiem czy tutaj czy gdzie indziej, a Pan się z tym nie zgadza to dlaczego najpierw muszę dostać w zęby? Nie wiem czy Pan wie, że na tej liście są osoby, które naprawdę chciałyby porozmawiać, wymienić opinie, pomysły itd. ale normalnie
nie chcą być obrzucanie gnojem. (piszą do mnie, na mój email, a ja bym wołał, żeby rozmawiać tutaj…)

4. Przez przechowywanie Żydów straciłem 5 członków mojej rodziny. Następnych 7 członków mojej rodziny było na celowniku.  Cudem ocaleli. Mam prawo ziać jadem. Tylko co mi to da? Co to da sprawie, o której tutaj jest mowa? Nic. Możliwa zmiana tej sytuacji, jak też całej sytuacji w Polsce jest tylko wtedy, kiedy polski Naród będzie miał kontrolę nad szaleńcami w rządzie. Nad tym trzeba pracować, pokazując konkretne, ale realne do wprowadzenia rozwiązania. To ja staram się robić. Między innymi właśnie tak.

Wyjściową przesłanką Majki wRealu24 jest to, iżby Sokolnicki był prawowitym prezydentem II RP na uchodźstwie, a rzekomą podstawą prawną — sanacyjna konstytucja — Proszę ten temat podjąć bezpośrednio z Panem posłem Robertem Majką. Po wysłuchaniu jego argumentów, dopiero wtedy można będzie jak krytykować.

Potocki powoływał się na “Trybunał Stanu RP” w paru, może nawet kilku sprawach, mając na myśli Roberta Majkę — Myślę, że Trybunał Stanu nie ma nic wspólnego zpo orzeczeniami dotyczącymi osób takich jak Potocki.

Majka nawiązuje do oczywistych oszustw, np. trick z “wpłatą” na miliony — Rzeczywiście jest to absolutnie karygodne i niewybaczalne. Na co osobiście zwróciłem Panu Potockiemu uwagę. Uważam, że waśnie tym (i nie tylko tym) sam sobie zniszczył swoją wiarygodność. To jednak jest już jego sprawa.
Majka powinien był z miejsca rozpoznać tą ściemę, zanim poparł w taki czy inny sposób chrabjego. — Zza klawiatury łatwo się to pisze “powinien był” itd…  Bywają sytuacje czy momenty, że jest to po prostu niemożliwe. Zgadzam się, że być może Pan Robert Majka, powinien wcześniej troszeczkę zbadać grunt. Żeby sprawę mieć wyjaśnioną u źródła, skontaktowałem się z nim osobiście i poprosiłem o wyjaśnienie. Nie chciałbym wypowiadać się nt. Pana Roberta Majki publicznie bez wcześniejszego skontaktowania się z nim i dogłębnego omówienia sprawy.

Mówić o tym we wrześniu ubr. było już dużo za późno, inkryminowało Majkę. — Tak to prawda i Pan Robert Majka nie ukrywa, że był to chyba największy błąd w jego życiu.

Majka nie zareagował na poparte podpisem Potockiego fejkowe pismo do prezydęta USraela, o zamianę odszkodowań od Niemiec za II wś. na “technologie” USA.  — Miałem możliwość zapoznania się z tematami jakimi jest zarzucony Pan Robert Majka. Są tego setki, a może teraz już tysiące. Zresztą, wypowiadał się na ten temat publicznie, że on po prostu już nie daje rady, fizycznie. W tej sytuacji zadałem kiedyś publicznie pytanie : co robi pozostałe 459 posłów?

Czy jeśli już kogoś piętnować, to czy nie tych 459 którzy nic nie robią czy tego jednego, który coś robi? A w sprawach niezwykle istotnych dla naszego Państwa wygląda na to, że on jedyny porusza tematy jakich od 30 lat nikt nie odważył się na poziomie Sejmu polskiego poruszać.

należało czytać na bieżąco i nie bredzić swoim fanom o Potockim, teraz o Majce –No właśnie bez tego “bredzić” się nie dało co? Nie ukrywam, że ze względu na totalny brak jakiejkolwiek wiarygodnej osoby, szczególnie w polskim Sejmie, postać Potockiego, kiedy się pojawił na scenie publicznej, dawała pewnego rodzaju nadzieję. Z czasem jednak, ta nadzieja poprzez działania Pana Potockiego gwałtownie słabła. Dzisiaj została właściwie zredukowana niemalże do zera i na tym trzeba to mu zostawić.

 

Robert Majka — figurant TS — “figurant”? I po co takie określenie? Był prawnie ustanowionym członkiem Trybunał Stanu. Z tego co mówi o funkcjonowanie samego Trybunał Stanu, to tam raczej należy się doszukiwać rzeczywistych figurantów

 

bez żadnych przeprowadzonych postępowań ani osiągnięć w odgnilaniu systemu — Czyżby? Czy rozmawiał Pan chociaż raz z Panem Robertem Majką na ten temat? Ja tak. Myślę, że taka szczera rozmowa bardzo dużo by Panu wyjaśniła. Łatwo rzucić komuś w twarz tego typu oskarżenie.  Bardzo proszę o opisanie tego, co powinien był zrobić wtedy, kiedy jeszcze w Sejmie nie był żeby odgnilić system? Szczególnie kiedy był zaciekłym opozycjonistą obecnie istniejącego systemu/układu? Proszę postawić się samemu w takiej sytuacji. Co Pan byłby w stanie wtedy zrobić? Nic. Kiedy jednak do Sejmu się dostał, to w sprawie odgnilania systemu zrobił dużo więcej niż wszyscy posłowie od 30 lat! Proszę mi wskazać jedne posła, który w ramach odgnilania systemu zadał pytania jakie zadaje Robert Majka?  Przecież to ta sama banda od lat.

Dlaczego teraz taki ktoś dostaje od Pana po zębach, skoro robi dokładnie to, do czego Pan nawołuje. Jakoś nie zauważyłem Pana krytyki odnośnie pozostałych 459 posłów, a tam właśnie jest przyczyna tego, o czym Pan tak krzyczy. No i najważniejsza sprawa: Tylko on jeden ze wszystkich 460 posłów przedstawił publicznie niekwestionowane dowód na to, że nigdy nie współpracował ze służbami ani nie był oficerem tajnych służb. Pełna kwerenda podpisana przez prezesa IPN. A co z resztą 459 posłów???? A  może to trzeba byłoby nagłaśniać?? A tak nawiasem mówiąc… już złożyłem wniosek o wydanie wyników takiej kwerendy w stosunku do mnie.

nie rozpoznał ww. i wielu in. fejkowych czarów-marów Potockiego, to nie nadaje się reprezentować Naród — Tylko dlatego, że nie rozpoznał? To wystarczy? A to, co w tej chwili robi to się nie liczy? Tak? Proszę wskazać mi na posła, który robi więcej, między innymi w sprawie o którą Pan walczy?

Takich potrzebuje okupant. Majka jest w Sejmie, niewybrany w wyborach 

Oczywiście, ale był na drugim miejscu na liście w …. wyborach! No więc, w pewnym sensie właśnie był wybrany. Wszedł do Sejmu, zgodnie z prawem. Trzeba się zastanowić przez chwilę : co by było, gdyby do Sejmu nie wszedł? Do dziś nie usłyszelibyśmy tego, co do tej pory w Sejmie, ale już jako poseł mógł wyjawić!!
Wolałby Pan żeby tak było?

Jeśli z drugiej strony Majka ściemnia przed publiką, to ditto. — a może jakiś poważny argument?

większości Polaków nie stać na ekstrakt z fermentowanych buraków — Tutaj jest wyjaśnienie i odpowiedź.

Pozdrawiam — jz

.

PB: Panie Jurku. Rozumiem, że nie ma Pan komentu do wywiadu z Robertem Majką u Marcina Roli wRealu24. Nie dziwię się, zajęło sporo czasu kilku osobom od ponad roku śledzić, analizować i komentować poczynania chrabji Potockiego, w którego “świcie” znalazł się przez jakiś czas Robert Majka.

Wyręczam więc Pana… Wyjściową przesłanką Majki wRealu24 jest to, iżby Sokolnicki był prawowitym prezydentem II RP na uchodźstwie, a rzekomą podstawą prawną — sanacyjna konstytucja, nota bene wynik zamachu stanu. Z czego miałoby wynikać, że uprawomocnienie Potockiego wymaga li tylko przedstawienia przezeń odpowiedniego papierka. Chrabja wspominał o papierach w jego szafie , podczas gdy uprawomocnienie przez zagraniczny trybunał ma tyle z Suwerenem – Polakami, co Fort Trampek z obroną naszej Ojczyzny.
Przypomnę, że Potocki powoływał się na “Trybunał Stanu RP” w paru, może nawet kilku sprawach, mając na myśli Roberta Majkę, bo o ile wiem, poparcia czy braku takiego ze strony TS dla Potockiego nie było.
Majka nawiązuje do oczywistych oszustw, np. trick z “wpłatą” na miliony funtów rzekomej “gigantycznej” (słowa Potockiego) kancelarii prawnej. Majka powinien był z miejsca rozpoznać tą ściemę, zanim poparł w taki czy inny sposób chrabjego. Mówić o tym we wrześniu ubr. było już dużo za późno, inkryminowało Majkę.
Majka nie zareagował na poparte podpisem Potockiego fejkowe pismo do prezydęta USraela, o zamianę odszkodowań od Niemiec za II wś. na “technologie” USA. Wiadomo, jakie są: za bajońskie sumy bezużyteczny szmelc wojenny… ludobójcze 5G i GMO, “leki” i scypionki… jamalski gaz skroplony w St. Petersburgu dostawiany katarczykiem po cenach “amerykańskich” 3-krotnie wyższych niż ruskie…
W tymże samym piśmie, żydłactfo zakamufłowało drugi, najokrutniejszy przeciw Polakom, sposób zamiany odszkodowań na “postęp cywilizacyjny” z USA: 7 Praw Noego, wśród których jest ścięcie głowy za bycie chrześcijaninem. A Potocki i to sygnował! Skończony dureń czy kpi z Polaków?
Palce mi już krzywe od stukania o tym, odsyłam do analiz i opracowań pod mejlem. Nieco dużo, panie Jurku, należało czytać na bieżąco i nie bredzić swoim fanom o Potockim, teraz o Majce. Ja też czasu z gruszki nie zrywam.
Skoro Robert Majka — figurant TS bez żadnych przeprowadzonych postępowań ani osiągnięć w odgnilaniu systemu — nie rozpoznał ww. i wielu in. fejkowych czarów-marów Potockiego, to nie nadaje się reprezentować Naród we władzach, najwyższych ani najniższych. Takich potrzebuje okupant. Majka jest w Sejmie, niewybrany w wyborach — jak Potocki z “nadania” tak on z “awansu” wobec rezygnacji posła Kukiz’15, który wolał wygraną pozycję w samorządzie.
Jeśli z drugiej strony Majka ściemnia przed publiką, to ditto.
Korzystam z okazji z konstruktywną krytyką: większości Polaków nie stać na ekstrakt z fermentowanych buraków. Czy mógłby Pan podać polskim gosposiom przepis na takie kiszenie? Na necie jest sporo o fermentacji dla zdrowia. Ciekawa jest metoda koreańska, smak niepowtarzalny. Większość warzyw i owoców powinniśmy fermentować przed spożyciem, bo proces rozkłada toksyny w nich zawarte, a składniki rozbija na łatwiej przyswajalne.
Uwaga ogólna: przeciwnicy żydłackiego systemu góglowo-pesjbókowo-jewtubowego nie zapisują się na konto, toteż nie mogą komentować bezpośrednio pod Pana filmikami.
pozdrawiam
Piotr Bein
bloger Grypa666 i PiotrBein na WordPress.com
[Dyskusja] Konferencja patriotyczna KPUP w Toruniu — co tam robi agenturalny poseł Robert Majka?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Prezydent Hrabia Potocki poniża patriotów, roszcząc szemraną sukcesję

Piotr Korczarowski: O jeden most za daleko hipokryty Potockiego

:)) Panika w ambasadzie Niemiec — wdepnął Potocki z wyrokiem “arbitrażu” w Ciechanowie, przyznającym Polsce odszkodowania wojenne
 
Patlewicz dobił chrabjem… a co u innych?
Zahipnotyzowani Potockim
Co popiera hrabia (?) JZ Potocki: cadyk chabad-lubawiczerów Aaron Israel Paz chce zamienić nam reparacje od Niemiec na ścinanie głów
Najazd i okupacja, a na koniec Polaków Prawa Noahidowe Potockiego

“HRABIJA” POTOCKI ATAKUJE zamiast udzielić prostych odpowiedzi na 12 pytań

“Hrabija” Potocki info personalne i powiązania BIG PHARMA politycy PO, SLD!

Niejaki hrabia. adept Jan Zbigniew Potocki

Radosław Patlewicz prześwietlił Potockiego… oraz Sokolnickiego

http://www.infoekspres-polska.96.lt/2017/11/01/piotr-moskwa-kim-naprawde-jest-jan-zbigniew-potocki-czyli-sprawa-hochsztaplera-wraca-jak-bumerang/

Garść pytań do Jana Zbigniewa hrabiego Potockiego

 

 

………………………………………..

On Sunday, February 17, 2019, 12:51:54 PM PST, Jerzy Zięba <autor@ukryteterapie.pl>:
Advertisements

1 Comment

  1. […] oraz subiektywne wystąpienia. Na koniec, śmieszny epizod osobisty. Majka, 10 dni przedtem zagroziwszy mi pozwem o zniesławienie, usiadł przypadkiem przy mnie. Zobaczywszy wyciągniętą dłoń i  rozpoznawszy mnie, […]

    Pingback by Piotr Bein: Z konferencji “Polska strefą wolną od 5G” | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 09/03/2019 @ 10:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: