Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

05/12/2018

Szajba el-aut Moraw-icka

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 15:53
PB: Pani Otylio, te dyskusje już były gdy Moraw-icek swą żydłacką szajbę opublikował.
Też pisalem, znam temat z roboty w ekologii i ekonomii transportu dla rządów Brytyjskiej Kolumbii i Ottawy. Spoko, znów niewiedza rozstraja, panikę wpaja…
Gaz jamalski (tzn. i “amerykański” buhaha) dłuuugo jeszcze pociągnie, inaczej ruskie nie ciągnęłyby drugiej nitki do jewżopy przez Turcję i Bałkany — znów dupki w Polin stracą; muszą zabulić za podłączenie do Węgier czy Niemiec żeby mieć jamalczyka drogą okrężną buhaha
Niech jamal żyje 500 lat, bo inaczej grożą nam atomowe siłownie. Elektryczność w tej chwili najlepsza, najczystsza i najtańsza jest z turbin gazowych, mądre rządy (np. Japonia) konwertują atomowe elektrownie na turbiny gazowe zamiast pary z ogrzewania atomem.
Ale po co el-auto? Czemu nie na wodór? ł może zamiast dizla silnik Hołubowicza 20 razy wydajniejszy na to samo paliwo i jeszcze na slomę, pył węglowy — cokolwiek włożyć:
Szwaby mają na handel dizla i będą kosić wszystko inne. Baterii japońskich widocznie nie widzieli, albo tak się wysraszyli konkurencji że rąbią w pory. Ciekawe że to nie problemy zasilania ładownic el-aut ani mnogości nowych elektrowni i sieci przesyłowych, tylko baterie… Debile mówią o odcisku węglowym, a przecie tę elektrykę tak samo węgiel lub gaz będzie wytwarzał, broń Boże atomówki! Na wiatraki nie ma miejsca w Polin, bo wszędzie ludziom przeszkadzaja, to nie pustynia egipska
Na generatory prądu Tesli widocznie polaczki za głupie, bo cisza o tym, podczas gdy w USA powstają komercyjne… (a szkoda, bo Rosja ma know-how).
Szwaby straszą recyklingiem baterii — a czemu nie martwią się o recykling trujących “oszczędnościowych” żarówek spiralnych? O wiele gorsze bo jak ci pęknie jak żonie w mieszkaniu to się nawdychasz rtęci.
Mam hybrydkę tojotkę, świetnie pracuje, baterie nie zepsuły się ani nie straciły wydajności po 10 latach! Zużycie paliwa na szosie przy pełnej prędkości (lubię przekraczać limit :))) …5,5 L/100 km, w mieście 8,5 L/100 km w tym powolna jazda i stopowanie na bateriach… Pani to porówna z tym, co forumowniki na nczas wypisują o japońskich hybrydach — takimi idiotami Moraw-icek porządzi.
Musi pani opanować sztukę panowania nad sobą: pierwsza reakcja zwykle jest zaprogramowana przez hasbarę, kiedy nie znamy tematu… Więc zostawić badziewie, zwlaszcza gdy się ukazuje u maruchy poprzez inne pravdzivki… ten facet ma we łbie kozie bobki, a forum jak wszędzie = sekta potakiwaczy pod biczem admina maruchy.
Spokoju życzę
.
Andrzej Szubert: Ma Pani rację, tylko dlaczego kolportuje Pani link katodebila maruchy, zamiast link oryginalny, zamieszczony pod tekstem? Nie musimy nabijać katodebilowi frekwencji.
.
Am Mo., 3. Dez. 2018 um 19:27 Uhr schrieb Otylia Zigman:
On Monday, December 3, 2018 11:56 AM, Witold Mazur:
Do tego  dodac– ze jakos bedzie trzeba pozbywac się starych i zuzytych baterji i tych tam specjalnych metali i  bakalitowych czy innych opakowan baterji?? Poza tym trzeba znać powód z pośpiechem wprowadzania samochodów elektrycznych. Ten główny powód to walka z Rosją!! O nic innego nie chodzi!  Zachód dąży do unicestwienia obecnej Rosji, która ma dochody głównie z handlu ropą, przez co jest

ekonomicznie niezależna. To właśnie Rosja stoi w drodze NWO, do szybkiego postępu i zakończernia według planu globalistów………..
Advertisements

1 Comment

  1. 2000

    Szajba el-aut Moraw-icka | Piotr Bein

    Trackback by 2000 — 14/12/2018 @ 07:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: