Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

02/01/2018

Banksterskie cuda Moraw-icka dla bydła roboczego Polin, a Polacy mają wynalazki że Zachód wysiada

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 12:16

 

No to pierdolnie cały ruch w miastach, wszyscy będą spierdalać bo co ta biedota będzie w stanie kupić. A to co leci z nieba i inne gówna to już nie. Najczystszy kretynizm. Sklepy stracą klientów itd.

PB: Qrva dokładnie tak, Qwe! Niezawodne oznaki oszołomskiego ustawodawstwa, napędzanego przez lobby ż-korporacyjne:

zakup osobowego samochodu elektrycznego będzie tańszy (zostanie on zwolniony z akcyzy) — żont musi ściągnąc tę mamonę, na pewno nie z wlasnych kieszeni

przedsiębiorstwa uzyskają możliwość wyższego odpisu amortyzacyjnego — ubytek podatkowy zawsze bije w najuboższych

kierowca samochodu elektrycznego przez jakiś czas będzie uprzywilejowany (chodzi o możliwość korzystania z buspasów do końca 2025 r.) — po co komu buspas skoro ma el-auto z darmowym parkingiem?

bezpłatne parkowanie w strefach płatnego parkowania — dopłaci ten, kogo nie stać na ideologicznie koszerne auto

samorządy chętniej będą wybierać autobusy elektryczne (bo szybsza będzie budowa infrastruktury dla paliw alternatywnych) — jak będzie szybsza, jeśli naród nie poszedłby na Moraw-ickie fantazje, tylko uciekł z takich miast?
śmierdzi mi to wciskaniem importu z jakiejś dojczlandii
kazus ideologicznie napędzanej bzdety transportowej w Vancouver: autobusy wodorowe wycofane jako nieekonomiczne po 5 latach… paliwo sprowadzane tirami z QEBEC! bo nie oplacało się budować ww. „infrastruktury” na miejscu! superduper busy wodorowe zastąpiono …dzilowskimi, jak w punkcie wyjściowym projektu!

władze lokalne otrzymają realne narzędzie do walki o lepsze powietrze na swoim terenie — za to ludzie wokół elektrowni będą umierać od dymu i pyłu; w stos. do zużycia paliwa w silniku, elektryczność do el-auta obciążona jest ok. 30% wzrostem emisji (straty wytwarzania i przesyłu prądu)
emisje pyłów z okladzin hamulcowych, opon i nawierzchni pozostaną na poziomie niezmienionym
KneSSejm przemieścił problem z mieszczuchów na tych szukających tańszego i bardziej zrównoważonego życia na peryferiach
czy zabijaką nr w Polin jest powitrze, czy śmieciożarcie GMOnsanto, „medycyna” rockefellerowska, scypionki itd.?

z takimi „zrównoważonymi” argumentami, (p)osłowie lekko wpuszczą do Polin elektrownie i śmietniki atomowe dla całej jewżopy

Llubię Grudzień 31, 2017 @ 1:32 AM

Światełko w tunelu ??? Może po to wywalają spalinówki z miast, żeby się na polski produkt przerzucili ??? Niemcy tak walczą z każdą konkurencją , Nam licencji na swoje silniki nie chcą dać … to może to będzie odpowiedź ???
Pięęęękny – bo POLSKI !!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

PB: Polski produkt musi być ogólnie dostępny (własne auto lub eko-środek komunikacji publicznej) PRZED wprowadzeniem opłat! Prędzej będzie to produkcja dojczlandska czy chińska, co najwyżej montownia w Polin…
Moraw-icek zapowiedział benefity banksteryzmu, wśród nich niemieckie giganty samochodowe. Ten socjopata pojęcia nie ma o dobrobycie, gospodarce… ma fiksację banklsterską, co oznacza np. więcej więzień i zakładów pogrzebowych = większe PKB.

Ze spalinami letka przesada, nowsze typy silników tradycyjnych emitują względną czystość… Silnik Wankla spala nieproporcjonalnie mniej benzyny — czemu nie rozwinąć tego?

Pęd do el-aut itp. jest ideologicznie-korporacyjny: emisje ze śródmieść przenoszą się na przedmieścia gdzie jest elektrownia. Nie daj Boże tę samą histerię wykorzysta ż-baksteria na wciśnięcie Polin siłowni atomowych!
Napęd el-aut znaczy 30% wyższe emisje (straty wytwarzania i przesyłu prądu elektrycznego)!!!
Zatem sraszak ocipieniem klimatu i zanieczyszczeniem powitrza to pic. Emisji pyłów pi razy drzwi tyle samo: z okładzin hamulcowych, opon, pyłów wzniecanych z nawierzchni… Czemu KneSSejm nie zajmie się prawdziwymi zabijakami Polaków: emisje radioaktywne z Fuku, scypionki, GMO, „medycyna” rockefellerowska itd.

Hybrydy są rozwiązaniem w krajach jak Kanada, gdzie łączymy zdolność pokonania dużych odległości szybko, z wleczeniem się przez miasto (wtedy napęd elektryczny w hybrydach włącza się automatycznie). Dopóki nie ma lepszych baterii, idea hybrydów nie jest gorsza od el-aut ssących w nocy energię z gniazdka. Tylko snoby jeżdżą w Kanadzie el-autem, jak kto chce być eko, to nabywa hybryda japońskiego. Kilka lat temu rząd dawał grant ok. 4% ceny zakupu hybryda, nie wiem jak dzisiaj.

Co do opłat za wjazd do miasta niekoszernym wozem:
– opłatę ustała się unikalnie dla każdego miasta w analizie wielokryteriowej, z uwzgl. ekologii, ekonomii, mobilności poszczególnych grup społecznych i dostępu do miejsc przeznaczenia
– pre-rekwizytem jest pojemność parkingowa w mieście i na obwodzie strefy opłat, dla dojeżdżających autem niekoszernym, z przesiadką na środki komunikacji miejskiej.
Ww. są prymitywne w Polin, zatem ustawka o opłatach to pic dla wydojenia frajerów gojowskich — opłatami lub zakupem dojczlandskiego wozu. Jakim prawem W-szawka decyduje, jak chcą się poruszać mieszkańcy danego miasta! W Kanadzie każda aglomeracja przeszła wieloletni proces z udziałem mieszkańców, zanim ustalono co, jak i za ile — wszystko wg strategii zrównoważenia długoplanowego rozwoju regionalnego. Rząd federalny i prowincjonalne wydawały jedynie ogólne prawa sterujące procesem na szczeblu samorządowym.
Taka fuszerka tylko w Polin!

Co do biurokratyczno korporacyjno-banksterskich wdrożeń dobrych dla ludzkości rozwiązań: w W. Vancouver w ramach ww. strategii rozwoju sprowadzono prototypową technikę napędu wodorowego do rozwinięcia i wdrożenia w autobusach. Zaczęło się pięknie, z dotacjami federalnymi… aż wmieszał się bodajże Mercedes Benz. Na Zimową Olimpiadę 2010 wyprodukowano 20 busów, lecz po 5 latach zlikwidowano je jako nieoplacalne; paliwo wodorowe sprowadzano z …Qebec tirami!!! W ich miejsce nabyto autobusy dizlowskie! czyli to samo co było w punkcie zero.
https://gas2.org/2015/03/10/vancouver-ends-hydrogen-bus-program-amid-high-costs/
Jeśli Moraw-icek chciałby naprawiać gospodarkę Polaków, niech zacznie od sektora podstawowego: rolnictwa. Żydłactfo je niszczy, a gdy rządy obejmie banksteria we W-szawie, to masakra… zakaz uboju własnej świni będzie rzewnym wspomnieniem. Żywność eko i nie-GMO to kopalnie złota na Zachodzie i dla konsumpcji 100 mln chińskich milionerów. Byłaby złota kura dla Polaków: zapewnienie eko-rolnictwa w Polsce (zachowanie charakteru i czystości biologicznej wsi polskiej, zaopatrzenie Polaków w zdrową żywność) oraz murowanego zbytu na Zachodzie i w qrvsko zaświnionych Chinach, dokąd jest już szlak exportowy.
Banksterską racją stanu nie jest żadna z narodowych racji, zwlaszcza skundlonego narodu jak Polacy. Dyktaty Moraw-icka to potwarz, wyzwanie do buntu narodowego. Dziwię się tym użytecznym idiotom (wielu katodebili) co znów dają się nabrać na żydłackie obiecanki. Strzyżenie będzie tragiczne tym razem, grozi wpędzeniem narodu i jego przyszłych pokoleń w niewyplacalny dług = zabranie wszystkich zasobów i majątku narodowego, zniewolenie ad infinitum.

Jak już pchać się w hi-tech, to czemu nie zbrojeniówka? Z talentami Polaków, znaleźlibyśmy nisze i konkurowali exportowo np. ze słowiańskimi sąsiadami.
Tymczasem wasalstwo banksterskiemu „Zachodowi” nie pozwala nam eksportować gruszki ni pietruszki do Moskwy, gdzie ceny wyższe niż zachodnie.

Polski produkt nie istnieje wystarczy postac 20 min z malolatami pod klatka chlopcy wystrzałowi wystraszeni przerazeni przestraszeni nie wiedza co sie dzieje bo przeciez skad maja wiedziec jak im ojciec tepy hui nie powiedzial u dziewczyn przejawiA sie to jak zwykle u nich na odwrot sa wygadane wyszczekane (zawsze uwazalem ze dziewczynki sa bardziej do przodu od chlopcow siusiumajtkow w koncu kiedy facet bawil sie konikiem w wojenke to Kobieta miala caly dom na glowie) i zagubione żal mi tych dziewczat no ale przeciez kazdej gwiazdki nie zdejme haha bardzo ladnie pan pisze

PB: dzięki za komplement!
mam doświadczenie w temacie, naczelny eko-ekonomista w min. transportu Kolumbii Brytyjskiej… mój zespół opracował aparat do analiz transportu w ramach zrównoważonego rozwoju miejsko-regionalnego, czołówka światowa z nędznej pozycji ministerstwa przedtem

polski produkt łóżkowy? zgadzam się! ale to samo w Kanadzie! młode mózgi zatrute wykształceniem żydłackim… chociaż zdarzają się miłe wyjątki… żona spotkawszy takich sika w majtki z radości… to są odpowiedniki młodych ludzi np. w polskiej eMisjiTV; też ich wyróżniłem i posłałem datek

Ja Styczeń 1, 2018 @ 9:41 PM Aparat znaczy maszynę czy procedurę

PB: aleś ty ciekawski — masz zlecenie analizy opłaty dla Koziej Wólki? :))
teoria, procedury, aparat analityczny, oprogramowanie i dane operacyjne doń, w tym unikalne wyniki w ekologii, aspekcie społeczno-ekonomicznym transportu, empiryczne dla Brytyjskiej Kolumbii zależności prędkość – natężenie ruchu… szkolenia kierownictwa, planistów ministerstwa i konsultantów w calej prowincji, podręczniki… wykłady w in. prowincjach Kanady

wszystko poszło na przemiał, gdy polityczne sukinsyny zdecydowały ciąć budżet rządowy… pierwsza pod likwidatorski młotek, podana w merdiach, była moja grupa R&D… rzucić perły między wieprze :)))

Witam.Akurat silnik tzw.Wankla zużywa sporo paliwa.I nie jest to pomysł inż Wankla,tylko skradzione rozwiązanie ojca mojego szkolnego kolegi z lat 50-dziesiątych.Produkował on w małych ilościach modelarskie silniki z wirującym tłokiem.Niestety nie miał środków na opatentowanie pomysłu.Jeden z jego
silników dostał się do pana Wankla i ten pomysł wcielił w życie,choć firmie Audi nie za bardzo to wyszło na zdrowie.Dzisiaj jedynie firma Mazda dalej walczy,ale chyba się podda.Mieszkasz w Kanadzie,to proponuje sprawdzić to;
http://www.gun-engine.pl/kh.html

PB: BOMBA!!! niedaleko gdzie mieszkam 🙂  To mam robotę 🙂 zadzwonię do Pana Kazimierza Hołubowicza, jeśli nr telefonu aktualny, a on w dobrym zdrowiu. Jeśli się da, zrobię wywiad do excluzywnej publikacji u Miziaka i u mnie :))
W wywiadzie sprzed lat podał, czemu nikt przed nim nie wpadł na pomysł podobny: establiszment nie dopuściłby tak rewolucyjnego wynalazku.

Wynalazca podaje zużycie paliwa (może być byle co: od acetylenu po zgazowaną gnojowicę, przekształcane w opary przed dodaniem wody 8 do 1 i spaleniem w silniku): 90 km/litr lub lepiej — masakra dla karteli ropy i gazu!

Pomysłów na silniki w historii automobilizmu opartego na paliwach węglowodorowych było wiele, ale wszystkim ukręcał łeb żydłacki potwór ropy i gazu. W pierwszych latach ropa była tania, wyścig był o …jak największe zużycie paliwa, opon, oleju!

Nie pamiętam źródła o stosunkowo małym zużyciu paliwa w silniku Wankla, ale raczej czytałem, bo mi utkwiło na lata. Może chodzi o erę „gas-guzzlerów” amerykańskich, przy których wankel wychodził lepiej niż przy dzisiejszych standardach emisji, dyktowanych proporcją paliwo/powietrze (w, co nie jest dogodne dla zasady działania silnika wanklowskiego.

Wcale nie dziwi możliwość kradzieży polskiego wynalazku przez szwabów. Brytysze ukradli nam rozgryzienie Enigmy, Kanadole z Amerykańcami zabili CF-105 Arrow, którego oblatywali polscy piloci: Janusz Żurakowski i Władysław Potocki. Kto wie kto go projektował skoro usraelici uznali kanadyjski myśliwiec za zbyt dużą konkurencję.

…Co ściąga nas do Moraw-icka. Gdyby na sercu miał polską nie żydo-banksterską rację stanu, zamiast zaiwaniać po wskazówki do rabinów w Nju Jorku i do Danielsa, rozpuściłby w kraju i wśród Polonii razwiedczyków, sprowadził do W-szawy najtęższe głowy… Uzgodniliby przy czystej ojczystej zagryzanej ogórkiem ze śledzikiem, co mamy unikalnego do zaoferowania światu w hi-tech… Moraw stanąłby na głowie, by zapewnić bezpieczeństwo wynalazków, wyłączność produkcyjno-handlową. Jak na słowiańskich wiecach bywało…
A ten qrva jak żydłak w zafajdanych buciorach włazł na szklany stół, głosi wszech i wobec, czym mają Polacy jeździć, ile płacić za wjazd na nasze ulice, ile scypionek do dupy przyjąć by żyło się bezpieczniej i jakie GMÓwno wpierdalać, by z głodu nie zemrzeć…

Elsa Grudzień 29, 2017 @ 8:08 AM  Szkoda słów na to wszystko. (P)osły i cały rząd przeciwko swoim wyborcom i jeszcze opłacani z kasy podatnika….. Skandal! Wszystkich bym wywaliła gdybym mogła cokolwiek zrobić. Same gnioty nam serwują w postaci ustaw.

Fly Grudzień 29, 2017 @ 8:39 AM niepolski rząd w Polsce najszybciej dąży do NWO ale się nie uda
  • PB: pobożne życzenie? już się udało więcej niż u innych ludów:

    GMO w jewropie czystej od guvna Monsanto,

    przymus scypień dla wszystkich pokoleń,

    mariaż waadzy z religionizmem,

    krytpo żydzi u władzy czczeni jak święci katoliccy

    największa procentowo „imigracja” zżerająca zasoby tubylców kosztem wygnanych za chlebem,

    jedyny w jewżopie bastion banksterski filia City of London

    jedyny lud z entuzjazmem witający w swej stolicy banksterskiego sqrviela Trampka

    jedyny wyruchany naród na szmelc USraelski za jedyne 35 mld zł,

    jedyny kraj importujący „tańszy” amerykański gaz rodem z Rosji dostarczany statkami katarskimi żeby zachować kontrakt tych samych idiotów co kupili niegdyś ruski gaz najdrożej w jewropie

    pobożne życzenie? już się udało więcej niż u innych ludów:

    GMO w jewropie czystej od guvna Monsanto,

    przymus scypień dla wszystkich pokoleń,

    mariaż waadzy z religionizmem,

    krytpo żydzi u władzy czczeni jak święci katoliccy

    największa procentowo „imigracja” zżerająca zasoby tubylców kosztem wygnanych za chlebem,

    jedyny w jewżopie bastion banksterski filia City of London

    jedyny lud z entuzjazmem witający w swej stolicy banksterskiego sqrviela Trampka

    jedyny wyruchany naród na szmelc USraelski za jedyne 35 mld zł,

    jedyny kraj importujący „tańszy” amerykański gaz rodem z Rosji dostarczany statkami katarskimi żeby zachować kontrakt tych samych idiotów co kupili niegdyś ruski gaz najdrożej w jewropie

 

Advertisements
TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: