Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

27/11/2017

:))) Prezydent Hrabia Potocki porządkuje Polin, wywala z kraju zdradziecką Grypę666

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 11:46

:))) Prezydent Hrabia Potocki porządkuje Polin, wywala z kraju zdradziecką Grypę666

Piotr Bein 4.11.2017

Parę dni temu Hrabia Potocki, podobno prezydent Polski, raczył spotwarzyć mnie w zw. z rozsyłką, której nie zapoczątkowałem ani nie poparłem, jako że zawiera wierutne banialuki  autorstwa Krystyny Trzcińskiej. Oceńcie sami z kopii wątku poniżej. Tytuł wątku pochodzi z artykułu Trzcińskiej, nie ode mnie ani od osoby rozsyłającej jej artykuł.

Hrabia Potocki rości prawo do prezydentury Polaków, jednego z najwyższych przywilejów i oznak zaufania od narodu polskiego. Prezydentura zobowiązuje służyć wyłącznie Polskiej Racji Stanu, racji Suwerena, tj. Polaków. Skonfrontujmy to z realką, ale nie wg ściervomedialnego wRealu24. Hrabia Potocki jeśli nawet byłby prezydentem Polski, to na podstawie nielegalnej konstytucji sanacyjnej, która wyszła od tej samej nielegalnej sanacji co zdradziła naród przed, podczas i po II wś. Czyli byłby prezydentem nieleglanym. Czym się zatem różni uzurpatorski prezydęt Potocki od uzurpatorskiego prezydęta Dudy? Nielegalny prezydent kwestionuje nielegalnego prezydenta.

Postać Sokolnickiego, który nominował Potockiego na prezydenta, jest podejrzana: Rzekomy prezydent Potocki na wychodźstwie mianowany przez masona?

B. podoficer policji, robiący teraz wRealu24, bez sprawdzenia podstaw prawnych roszczeń Potockiego ani masońskiej oprawy, obdarza Hrabiego przymiotnikiem zacny. Wylewa krododyle łzy nad tysiącami kwiatu młodzieży polskiej skazanej na śmierć w Powstaniu Warszawskim przez tenże rząd na uchodźstwie, którego kontynuator „zacnie” siedzi przed nim w studio! Wojtek Olszański z kamratami omówił tę hańbę wystarczająco jasno, tylko półgłówki wRealu24 nie wiedzom…

Hrabia Potocki zarzuca mi, że nierozróżniam spraw. Popatrzmy jak on rozróżnia. Przede wszystkim, odszkodowania za zniszczenie Warszawy nie są oddzielnym rozdziałem w całości  szkód wyrządzonych Polakom przez najazd hitlerowski. Ale są łatwym łupem dla żydłactfa, będąc na łasce walcowanych waac samożydowyh. Potocki wymienia sumę jest zbyt niską: 880 mld $ (min. 7:20) https://www.youtube.com/watch?v=meaF87A5U0c Za każdy milion zabitych Warszawiaków należy się rzędu 5 BILIONÓW ojro, przy ok. 5 mln ojro wartości życia ludzkiego w planowaniu w UE. Nawet nie wiemy, ilu Warszawiaków (ani obywateli II RP w skali całego państwa i Polonii) zginęło wskutek II wś.! Rewizjonizm, odwracanie ról i restytucje: kazus polsko-żydowski

A gdzie zniszczenia materialne, psychiczne? I od kogo należą się odszkodowania Polakom, Panie Hrabio? Twierdzę, że od prawnych następców ż-banksterii i syjusiów okresu II wś.: Wall Street, City of London, Izrael i światowe organizacje syjonistyczne. To ich poprzednicy odurnili Niemców do obu wojen światowych i do dzikiej ludobójczej nienawiści do ż/Żydów i Słowian…

Potocki mówi o rekompensacie Warszawiakom za poniesione szkody. Nic nie wiem, by on czy jego poprzednicy na uchodźstwie kontaktowali się z moimi rodzicami, którzy stracili wszystko w Warszawie (matka) i Wilnie (ojciec). Oboje nie żyją od lat, podobnie jak większość Warszawiaków ocalałych z II wś. Jestem prawowitym spadkobiercą, a nic a nic nie przyszło od Potockiego czy jego radców prawnych. Ponadto, nie życzę sobie, żeby uzurpator spod ciemnej masońskiej gwiazdy występował w moim czy rodziców imieniu o odszkodowania wojenne.

Potocki bredzi też o żydłactfie. Zaklina się, że nic nie ma do Żydów, należą im się odszkodowania, wszak przecierpieli swoje w II wś. Czy Potocki nie wie, że wspóplemieńców wymordowali w Szoa żydobanksteria i ich syjoniści? Nie wie, że większość restytucji ląduje u następców tych morderców?Judeocentrycy i masowe zbrodnie

Wszystkie bez wyjątku organizacje masońskie, nawet gdyby miały one jakieś zacne cele, podlegają ekskluzywnie żydłackiej globalnej loży masońskiej Bnai Brith, której członkiem może być tylko żydłak. Rotszyld wybrał masonerię na konia trojańskiego w budowie NWO, powierzając żydłakowi, udawanemu chrześcijaninowi Weisshauptowi utworzenie iluminatów. Wkrótce potem przyszły rewolucja „francuska” (której zasady demonkracji cierpimy do dziś) i utworzenie USA, późniejszej żydłackiej bandyckiej pięści globalnej (i obecnego okupanta Polaków), z przydupasami których Potocki ma jakieś konszachty.

Jako prawosławnego, oburzają mnie nadużycia symboli mej wiary przez organizację, która „mianowała” Potockiego prezydentem. Spróbujcie zrobić to żydom albo muślimom — głowa leci :))) Wolnomularze, masoni, iluminaci dali się zaprząc żydłactfu w wielowiekowe niszczenie chrześcijaństwa, czego finałem są zalew muślimski, farsa watykańska dla katodebili i haniebne sponiewieranie kultury Białych przez żondzoncych żydomasonów.

Emblem-nagłówek firmowy witryny Apostolskiego Kościoła Episkopalnego (AKE), który jawnie popiera i przyznaje się do bliskich relacji z masonerią. Kolaż symboli religijnych prawosławia bizantyjskiego a nie chaldejskiego, który miał swój wyrazisty odmienny styl. Napisy w językach obcych Chaldejczykom: greka i angielski.

Chaldeansoftheprovinceof Mardin.JPG Chaldejscy katolicy, XIX wiek. Etnicznie, podgrupa Asyryjczyków, narodu semickiego zamieszkującego płn. Irak, Iran, płd. Turcję i Syrię. Wyodrębnieni w XVI w. w wyniku schizmy od prawosławnego Kościoła Wschodu (zwany też Kościołem Nestoriańskim), tj. pięć wieków po schizmie rzymsko-katolickiej od prawosławia. Języki chaldejski neo-aramejski, asyryjski, neo-aramejski, turoyo. Językiem liturgicznym Chaldejskiego Kościola Katolickiego jest syriacki, tj. dialekt jęz. aramejskiego z okolic Edessy (obecnie Turcja). Ich liturgia zapisana jest w alfabecie syriackim. https://en.wikipedia.org/wiki/Chaldean_Catholics

A jednak, witryna AKE bezczelnie pisze:  Oświadczamy, że jesteśmy Gałęzią Kościoła Wschodniego, toteż legalną gałęzią Kościoła Powszechnego, którego Symbolem Wiary jest apostolska, wschodnia wiara, a  którego Porządek wywodzi się poprzez Episkopalną Sukcesję ze starożytnejgo wschodniego episkopatu, powiązanego z pierwotnym Kościołem Wschodu, Apostołami i Panem naszym, Jezusem Chrystusem. — Przewielebny Arthur Wolfort Brooks (1889-1948); założyciel Apostolskiego Kościoła Episkopalnego

Witryna rości dalej: Apostolski Kościół Episkopalny (Święty Wschodni Apostolski i Katolicki Kościół Prawosławny), założony w 1925 r. i uznany przez Statuty Stanu Nowy Jork w 1932 r. jest autonomicznym i zupełnie niezależnym kościołem chrześcijańskim wiążącym dziedzictwo Chaldejskiego Kościoła Katolickiego, którego jest przedłużeniem, z tradycyjnym anglikanizmem. Jest więc jednym ze starszych oddzielonych czy “trwających” ciał anglikańskich obecnie istniejących, jedną z niewielu społeczności utworzonych bez podziału czy rozłamu w innym ciele kościelnym.

Toć to kompletna szajba, schizofrenia do n-tej potęgi! Z definicji, nic katolickiego nie może być prawosławnym, bo katolicyzm dogłębnie zmienił dogmę prawosławną, m.in. wprowadził Nowe Bóstwo — papieża. Masoński klan zowie się święty, a uzurpuje tradycje najświętsze, bo z Ziemi, po której stąpał Jezus Chrystus, z kultury która Go wyznała jako jedna z pierwszych w świecie! Sekta miesza katolicyzm z prawosławiem i anglikanizmem — wszystkie jak wzajemna pięść do nosa, dzięki żydłackiemu dzieleniu i niszczeniu chrześcijan przez wieki, poczynając od prawosławia.

Nie ma żadnej wzmianki ani tym bardziej uznania tego dziwoląga ze strony Kościoła Chaldejskiego. Samozwańcy podają świecką władzę w żydłackim Nju Jorku jako podstawę swego bzdetnego autorytetu religijnego. Tacy załgani masoni ubliżają Apostołom wciągając Ich w swą błazeńską nazwę.

Żydo-wojny z „terrorem” od 2001 r. wyparły setki tys. chrześcijańskich Chaldejczyków i Asyryjczyków na ż-Zachód. Ich świątynie np. w Kanadzie nie używają angielskiego, tylko swe tradycyjne języki. Znaczna część starej ani nowej emigracji chaldejskiej nie mieszka w W. Brytanii. Masoneria „brytyjska” uzurpuje sobie świętość prawosławia i tradycji chaldejskiej. Upiorna jest w tym paralela do malowania nachoćców przez unych „Syryjczykami”…

Hrabia Potocki dumny, że powiązany z takim ściervem ludzkości? To jest ta mistyczna arystokracja, z którą obgaduje nasze sprawy narodowe przy kawie? To dzięki nim ma spadek, który wydaje rzekomo na walkę prawną o mamonę i wolność dla nas? Polacy stracili wszystko, majątki rodzinne, wolność… a ci „zacni możni” jakimś cudem zawsze nadziani i hasają wolni po ż-banksterskim świecie rzekomo im wrogim…

Potocki podpiął się pod osoby i grupy widziane jako patriotyczne i „alternatywne”. Nie mam wątliwości co do patriotów jak Olszański, Międlar i Zięba, ale Potocki i jego prowadzący zagrali na nosie Polakom, wykorzystując te zasłużone autorytety (mniejsza o ich błędy doraźne, kto jest bezbłędny?) do promocji hiper-agenta wpływu i potencjalnego kandydziora na nadchodzące wybiury. Zachodzi to akurat w czasie dokumentnej kompromitacji kaczyzmu i złudy popisdzielnej w ogóle.

Mają nas za aż takich debili, że połkniemy bez kwestionowania tę super-ustawkę polityczną dla użytecznych idiotów. Z tym kitem do widowni realnie ściervomedialnej, nie do Ludu Polskiego! Nas nie kupicie obiecankami cacankami z repertuaru materializmu złotych krzyży na obżydliwych wstęgach, ani datkami na nasze patriotyczne rzeczywiście you tuby, bo one uległy już zniszczeniu, a przetrwały agenturalne.

Dla nas, tylko Prawda jest ciekawa, z Niej popłynie, co się nam należy. Reszta to jak mówimy w Kanadzie — bullshit! szanowny :))) panie hrabio Potocki.

 

…………………………………………………………….

PB: Spoko, Przyjacielu, w tym szaleństwie mam metodę… ze szkoleń GRU, Gjenerale :))) Przy okazji obnażania agenturalnego Potockiego wyłażą inni LOL

Andrzej Szubert: Piotrek, dalej gadasz z tym pacanem, kabotynem, cenzorem, szikagowską maciejką? Chwalił się ten kabotyn, że Trampek to jakaś jego daleka rodzina. A Trampek publicznie przyznał się pejsatym z AIPAC: Kocham ludzi na tej sali. Kocham Izrael. Kocham Izrael. Byłem z Izraelem tak długo w sensie, że otrzymałem jedne z moich największych odznaczeń od Izraela, jak mój ojciec wcześniej, niesamowite. Moja córka, Ivanka, spodziewa się wkrótce pięknego żydowskiego dziecka. https://opolczykpl.wordpress.com/2016/11/07/donald-trump-patriota-usraelski-nadzieja-dla-wolnego-od-lichwy-usraela-i-swiata-czy-syjonistyczny-trampek/

To jeśli Trampek to jego rodzinka, a córka Trampka urodzi żydowskie dziecko, to i maciejka szikagowslla cuchnie czosnkiem… Udaje maciejka  Słowianina, a żydogennemu kościołowi służy. Wschodniemu i zachodniemu. I to za kasę. Organizuje „pielgrzymki” do „códownego” miejsca w usraelu biorąc udział w otumanianiu polonusów, moje wszystkie antykościelne wypowiedzi ze strachu cykor ocenzurował w szikagowskim radiu (odprysku radia maryja?) potem zrobił zmyłę z jego „aresztowaniem” po powrocie z Moskwy. I czepia się „apostolskich” imion. Tyle że ja taki apostoł: https://opolczykpl.wordpress.com/2017/10/19/joszue-jezus-z-nazaretu-syn-bozy-mesjasz-i-zbawiciel-prawda-czy-falsz-bog-czy-humbug/
https://opolczykpl.wordpress.com/2017/04/14/wielkanocna-opowiesc-spisek-zmartwychwstania/
A on zagania polactfo do nadjordańskich guseł i jeszcze kasę na tym robi. Jedynie prywatnie za fricko udaje Słowianina. I wolnego wilka. A jest hieną i szakalem.

PB: nu, wiżu szto wy obydwa z tego samego „kastioła” buhaha wypchanego łajnem z koziej dupy LOL

Edward Maciejczyk: Apostołowie Piotrze i Andrzeju. Dobrze facet mówi i coraz lepiej wypada na ekranie. Od czasu jak się pozbył tego groteskowego pojeba z kucykiem, dostrzegam powagę w treści i obrazie. Sytuacja jest rozwojowa zwłaszcza że oficjele z Bundestagu straszą Polaków sponsorowaniem opozycji, wnoszę że mają na myśli Hrabiego. Jestem pewien że koryto jest pełne po brzegi, zatem weźcie z sobą różańce i zamiast krytykować, biegnijcie na pielgrzymkę zanim pojawią się Odyńce od Rydzyka i Kalksztajna. Ps.🙄 Uważajcie na wino,- może być zatrute😎

PB: Wsjo panjał — masoni jebią wilka Maciejczyka, a Maciejczyk durnych „Słowian” religioznych LOL

Edward Maciejczyk: 💅Wschodni kościół katol-Icki💏 Jeden pedał od Jezusa miał na imię tak jak ty „piotruś” i zamieszkał w owczarni  Watykańskiej, a drugi pedał miał na imię tak jak Szubert i zamieszkał w Konstantynopolu. To Andrzej jest patronem Wschodniego Kościoła Katolickiego. którego ja jestem rzecznikiem prasowym amerykańskiej filii,  .Теперь вы все понимаете? Idę spać, jutro pomyślę ile chcę za ściśle tajne informacje😎

PB: Ok, rozumię, ile za info jaki to tajemniczy kościół wschodni? 🙂

Edward Maciejczyk: Panie Piotrusiu. Nazywam się Edward Maciejczyk a to znaczy że jestem Wolnym jak Wilk Słowianinem co z kolei znaczy że wszystkie tzw. „kościoły” mam głęboko w dupie ponieważ pochodzą z tej samej pustyni Azjatyckiej i są wytrzepane z koszernych kutasów tylko dlatego żeby zabić Słowian. Żydzi jako ścierwo upośledzone umysłowo, wymyśliło sobie „kościoły” dla spacyfikowania Słowian , najpierw ogniem i mieczem a teraz spacyfikowane owce są dobijane syjonistycznymi mediami.

Nadszedł koniec syjonistycznej gangreny i powoli następuje powrót do Normalności, jak Pan Piotruś tego nie widzi to radzę się zagłębić w internecie i odzyskać wiarę w samego siebie żeby nie błądzić, zejść z krzyża i sobie pobiegać za jakąś zdrową dupą, to pomaga odetchnąć przeciążonej odbytnicy..
Aktualnie jestem nominowanym przez Arcybiskupa Wschodzniego kościoła z USA, na stanowisko rzecznika prasowego bez ograniczeń na obie Ameryki.i cały świat.
 ( tak w pełni brzmi moja funkcja) To jest powód dla którego sobie organizuję wycieczki służbowe😎  Mogę Piotrusia zrobić ministrantem, bo zauważyłem że czasem Piotrusiowi udaję się nieźle zakadzić a ja potrzebuję kadzenia koszernym słowem. rabego. Gdyby Pan Piotruś czegoś potrzebował,- to niech sobie Pan Piotruś kupi😇

PB: Panie Edziu [Maciejczyk], Razwiedka666 przesłuchuje… Pan przyzna się bez bicia :))) Czy to ten „Kościół Wschodni” reprezentował Pan na zlocie wszechsłowiańskim w Rosji? LOL

Andrzej Szubert: Nie zadzieraj Piotr z chrabją. Jak zostanie prezydętem odtworzonej bandyckiej sanacyjnej RP z bandycką konstytucją kwietniową, będzie żondził dekretami, przywróci obszarnictwo i pańszczyznę i gnój będziemy na jego latyfundiach rozrzucać. Za fricko.

Panie chraja – a to ja napisałem – o sanacji, jej konstytucji i trochę i o panu o sanacji, jej konstytucji i trochę o panu.  Jest pan antypolskim szkodnikiem promującym bandycką sanacyjną konstytucję. I wiem dlaczego. Wg niej każdy sanacyjny prezydęt wyznaczał nastąpcę. Dlatego uważa się pan za legalnego postsanacyjnego prezydęta, wyznaczonego przez poprzednika. Tyle że mnie pan tym oszustwem nie kupi. Sanacyjnej bandzie uchwalającej konstytucję szło o to, aby motłochowi, czytaj – narodowi – odebrać prawo wyboru prezydenta.
Nie ze mną te numery chrabjo Potocki…
On Saturday, November 4, 2017 7:45 AM, Piotr Bein:
Panie JZHR Potocki
Czego dotyczy Pana mejl? Jedyny materiał poniżej kwalifikujący się pod miano paszkwilu to artykuł Trzcińskiej, z którym nic nie mam do czynienia.
Żądam uzasadnienia potwarzy, jakobym był zdrajcą Polski.
Nie mieszkam w Polsce, podobnie jak miliony Polaków-patriotów.
Kim Pan jesteś, że „dysponujesz” czyimś miejscem zamieszkania?
Dr inż. Piotr Bein
niezależny badacz ludobójstwa
Grypa666.wordpress.com i PiotrBein.wordpress.com
On Wednesday, November 1, 2017 4:33 PM, Jan Potocki <jan.potocki@interia.pl> wrote:

Szanowny PANIE.

Tacy jak Pan tak pisząc nie zasługują na odpowiedz.
Ale z treści tego paszkwila wynika że Pan nie jest Polakiem i nie 
rozróżnia spraw tak piszą Ci którym Naród Polski zwłaszcza
teraz przeszkadza w likwidowaniu Polski.
Pan winien opuścić Polskę i opuścić Polskę i udać się do swojego
kraju bo w Polsce dla takich podłych ludzi miejsca nie będzie.

Pozdrawiam i żegnam Jan Zbigniew HR. Potocki

Od: „Piotr Bein”
Do: „Otylia Zigman”; agnieszka.scigaj@sejm.pl; jaroslaw.kaczynski@sejm.pl; „Królikowski jacek”; „Prof. W. Julian Korab-Karpowicz”; „w.sawicki”; norbert.kaczmarczyk@sejm.pl; „Konrad Daniel” podziemnatv@gmail.com; „Maria Kogowska”; maciej.swirski@reduta-dobrego-imienia.pl; „Rózaniec Pompeja”; „Józef Bizoń”; sekretariat@krucjatarozancowazaojczyzne.pl; „Gm4. Sekretariat”; sekretariat@tv-trwam.pl; „Eugeniusz Sendecki Sendecki”; „Dariusz Kosiur” ; „Edward Maciejczyk”; jan.potocki@interia.pl; michal.potoczny@senat.pl; „Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski” ; „Polska Racja Stanu”; „Wiesław Kaźmierczak”;
Wysłane: 15:53 Środa 2017-11-01
Temat: Re: NIEJAKI HRABIA. ADEPT JAN ZBIGNIEW POTOCKI-KRYSTYNA TRZCIŃSKA-NEon24,pl i JEGO WIELKI MISTRZ>JULIUSZ NOWINA-SOKOLNICKI………….

korekta: przeoczyła
od kilku dni edytory yahoo i wordpress połykają mi litery

On Wednesday, November 1, 2017 7:48 AM, Piotr Bein:
Trzcińska zdaje się przoczyła słonia w składzie porcelany: prosorka Korab-Karpowicza buhaha
On Tuesday, October 31, 2017 6:00 PM, Otylia Zigman <zotylia@yahoo.com> wrote:
CUCHNĄCA  SPRAWA………..JAK  WSZYSTKO…….. BEZ  WSTYDU I  HONORU………
On Tuesday, October 31, 2017 2:4 2 PM, Piotr Bein:

Trzcińska zaliczyła z rozpędu Olszańskiego do masonerii bo on jest w zw. jaszczurczym :)))

On Tuesday, October 31, 2017 11:46 AM, Otylia Zigman: Niejaki hrabia. adept Jan Zbigniew Potocki – Krystyna Trzcińska – NEon24.pl
Advertisements
TrackBack URI

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: