Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

27/05/2017

Bułgaria Cyganie masowo przechodzą na Islam , informacja agencyjna .

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 16:35

Miziaforum's Blog

Witam pierwszy raz pisałem wam o tym ze saudowie kupuja wiernych 7 lat temu  zanim kto kolwiek pisał co kolwiek o zagrozeniu islamem całej europy . a ostatnio 2 tygodnie temu przypomniałem i dorobiłem filmy

DZIŚ PO RAZ PIERWSZY JEST ARTYKUŁ AGENCYJNY POTWIERDZAJĄCY MOJE WPISY Z PRZED 7 LAT

http://fakty.interia.pl/swiat/news-bulgarscy-romowie-zwracaja-sie-ku-islamowi,nId,2379973

cyganie isis

niechce mi się z nikim spinać ale powiem wam tak że sponsoraownie CYGANÓW W LATACH 90 PRZEZ HERETYCKICH PASTORÓW BYŁO PRZYCZYNĄ KONWERSJI NA PROTESTANTYZM ……. PÓŹNIEJ WYGASŁO BO ZASOBNOŚĆ PORTFELI PASTORÓW MAŁA … TO I GORLIWOŚĆ CYGAŃSKA W TRWANIU W SPROŚNYM PROTESTANTYŹMIE KRÓTKA

SAUDOWIE NATOMIAST MAJĄ NIE PORTFELE !! A CAŁE SKARBCE W BANKACH NA CELE NAWRACANIA I KONWERSJI KOGOKOLWIEK … I SĄ W STANIE DOLARMAI LUB EURO UTRZYMYWAĆ GORLIWOŚĆ KONWERTYTY NAWET DZIESIĄTKAMI LAT JAK W BOŚNI OD KOŃCA WOJNY BAŁKAŃSKIEJ DO DZIŚ ………. MAMY ZAWODOWYCH MUZUŁMAN

POLECAM TE 2 MOJE FILMIKI Z SERII 5

ALE TE 2 SĄ SAMYM SEDNEM…

View original post 83 more words

TrackBack URI

Create a free website or blog at WordPress.com.

