Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

21/05/2017

PORTAL Y.T BLOKUJE KANAŁ Y.T MIZIAFORUM NA 2 TYGODNIE , :-) ale sie przejąłem :-)

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 17:24

Miziaforum's Blog

witam 🙂 !! dziś kolejna próba zablokowania mi konta na Y.T za umieszczenie w 7 filmach prawdy o śmierci MAGDALENY ŻUK … wczoraj przypierdoliło sie pikio.pl za naruszenie rzekomo praw autorskich do ich tekstu … 🙂 który sami u siebie usunęli a bolało ich że wisi dalej ten skurwiały tekst , i jest do wglądu dla internautów

Dziś zapodano kolejny mój stary film UWAGA JAKO ŚMIERTELNIE NIEBEZPIECZNY

🙂 I ZABLOKOWANO MI MOŻLIWOŚĆ ZAMIESZCZANIA FILMÓW … SZCZERZE 🙂 SRAM NA ICH Y.T , TO RAZ , A DWA NIE POTRAFIĄ SIĘ CHUJE DZIADY ROZLICZYĆ NAWET Z TYCH 50 DOLARÓW USA KTÓRE MI SĄ JESZCZE WINNI , CO DNIA PRZY ROSNĄCEJ ILOŚCI WEJŚĆ ZAMIAST DODAWAĆ 1 LUB 2 DOLARY ODEJMUJĄ SOBIE PO 10 🙂

BANDA ŻAŁOSNYCH SKURWYSYNÓW I DO TEGO DZIADÓW 🙂

p.s a najbardziej ich boli że MAM NA NICH WYJEBANE I NA ICH BLOKADY …. I OSTRZEŻENIA 🙂

2 ostrzeżenie

czyli jeszcze…

View original post 42 more words

TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

