Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

20/05/2017

PIKIO .PL USUWA DOWODY NA SWOJĄ PODŁĄ DZIAŁALNOŚĆ PSEUDO DZIENNIKARSKĄ SKIEROWANĄ PRZECIWKO MAGDALENIE ŻUK

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 21:19

Miziaforum's Blog

Witam dość dawno nie pisałem już nic na temat M Żuk ponieważ jest bardzo duze zainteresowanie tą sprawą i uznałem że cel który sobie zamierzyłem został osiągnięty , czyli z ofiary nie udało się mediom zrobić W OCZACH OPINII PUBLICZNEJ , KURWY , LUB OSOBY ZAMIESZANEJ W DZIAŁALNOŚĆ PRZESTĘPCZĄ , LUB WARIATKĘ takie próby były podejmowane ….

A dziś raniutko wchodzę sobuie na mój kanał Y.T i dowiaduję się ze na żądanie

portalu pikio .pl mój film o ich skurwesyńskich działaniach szkalujacych osobę zmarłą

ZOSTAŁ USUNIĘTY ! z powodu rzekomego naruszenia praw autorskich 🙂 , zapraszam do obejrzenia poniższego A.V w którym są szczegóły a pod filmikiem zamieszczam

link do art. mojego zawierającego treści KTÓRE TAK USILNIE STARA SIĘ PIKIO . PL

USUNĄĆ Z SIECI INTERNETOWEJ ……..

p.s działalności i współpracy z podobnymi do pikio…

View original post 77 more words

TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

