Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

23/01/2017

W Polsce nie dokonała się żadna rewolucja.

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 20:13

PrzemexBlog

— „W Polsce nie dokonała się żadna rewolucja” – sądzi politolog, profesor Adam Wielomski. Wyniki niedzielnych wyborów parlamentarnych w Polsce były tematem rozmowy z nim korespondenta radia Sputnik Leonida Sigana.

— Co dla Pana osobiście jest największą niespodzianką w tych wyborach?

— W tych wyborach, może to dziwnie zabrzmi, ale nie spodziewałem się, że Platforma Obywatelska przekroczy 20%. Mówiąc szczerze, myślałem, że dezintegracja tego ugrupowania postępująca w ciągu ostatnich miesięcy spowoduje, że PO przy odrobinie szczęścia mogłaby nawet nie być główną partią opozycyjną. To jest coś, co mnie bardzo zaskoczyło. Druga rzecz, która mnie zaskakuje, to fakt, że jeśli potwierdzą się wyniki sondażowe, świadczące o tym, że tylko kilka partii przekroczyło próg wyborczy, to okaże się, że PiS naprawdę jest zdolny do samodzielnych rządów. Tego się nie spodziewałem, bo myślałem, że zarówno lewica jak i partia KORWIN przekroczą próg procentowy.

— Po 10 latach Prawo i Sprawiedliwość powraca do władzy. Prezydent i szef rządu będą z…

View original post 528 more words

TrackBack URI

Create a free website or blog at WordPress.com.

