Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

03/09/2016

Próba zastraszenia detektywa Michała Jarzyńskiego

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 09:55

Michał Jarzyński: Koledzy ! Zostałem ponownie zaatakowany, tym razem  na portalu Linkeld , gdzie raczej rzadko bywam , przez siły zła w osobie lidera miedzynarodowej sekty Himavalti Zenona Ryszarda Matuszewskiego więcej o nim tutaj :

O poprzedniej próbie zastraszenia przez Macieja Lisowskiego – szefa wschodnik sztuk walk w Łodzi  informowałem Andrzeja chyba rok temu . Niestety nie mam tej korespondencji , ponieważ w międzyczasie miałem dwukrotnie przez służby uszkadzany dysk twardy na moim kompie.
Szczegóły tego ataku poniżej, gdzie również przedstawiam moją korespondencję z portalem Linkeld.
Sam słowny internetowy atak w załączeniu
Pozdrawiam Michal
—– Original Message —–

Sent: Wednesday, August 31, 2016 5:52 PM
Subject: Re: Próba zastraszenia mnie [Zagadnienie: 160830-004445]
Drodzy , Szanowni Państwo !
Z moich informacji wynika , iż osobą tą jest Zenon Ryszard Matuszewski –lider Bractwa Zakonnego Himavanti. Więcej o nim tutaj :
Z tego materiału wynika , iż miał on już w przeszłości takie zdarzenia , za co min. odsiadywał w więzieniach wyroki karne, co jak widać wcale go nie zresocjalizowało.
On był moim znajomym na Facebooku . Pod koniec tamtego roku wystąpił do mnie z prośbą o moją rekomendację jego osoby na forach społecznościowych i ja mu takiej rekomendacji udzieliłem informując go o tym i pisząc do niego tak , cytuję :

W najbliższym czasie będę chciał Tobie i temu co robisz poświęcić odrębny wpis na moim koncie na Facebooku. W tym rzecz , że dla wielu naszych czytelników to co robisz to “czarna magia”, ale pomyślę jak to zrobić, by jednocześnie nie urazić “święto jebliwych “. Pozdrawiam Michał

On według mnie ma poważne problemy psychiczne ze sobą. On zaatakował mnie zupełnie bez żadnego powodu., a później – czego nie zauważyłem na bieżąco- uciekł z grona moich znajomych z Facebooka .

Ja wtem chwili ponownie zaprosiłem go na Facebooka i on dzisiaj to zaproszenie ponownie przyjął .

Proszę o konsultowanie Waszych dzialań w tej sprawie ze mną , a póki co nie interweniowanie wobec niego. Ja biorę go na siebie. Proszę też o kontakt z Waszym pracownikiem , który bedzie tę sprawę rozpoznawal , prowadził oraz wyjaśniał . Mój telefon 606 633 305

Serdecznie pozdrawiam Michał Jarzyński

—– Original Message —–
From: Centrum pomocy LinkedIn
To: detektyw@michaljarzynski.pl
Sent: Wednesday, August 31, 2016 3:31 PM
Subject: Próba zastraszenia mnie [Zagadnienie: 160830-004445]
Image
Wyświetl to zgłoszenie na naszej stronie Centrum pomocy

Temat: Próba zastraszenia mnie [160830-004445]

Odpowiedź (2016-08-31 08:31 CST)
Serdecznie witamy,
Przykro nam to usłyszeć. Do zablokowania możliwości wyświetlenia swojego profilu przez innego członka wymagana jest znajomość jego imienia i nazwiska. Jest to warunek konieczny do skorzystania z funkcji blokowania.
Przyjrzymy się bliżej kwestii ten problem i w oparciu o ustalenia podejmiemy stosowne działania.
Z poważaniem,
Lionella
Zespół LinkedIn ds. zaufania i bezpieczeństwa
Członek (2016-08-30 08:06 CST)
Typ zagadnienia: Ochrona prywatności/Łamanie

W jakiej aplikacji lub witrynie?: LinkedIn (witryna)

Z jakiego urządzenia?: Inne

Temat: Próba zastraszenia mnie

Pytanie: Proszę o ustalenie kto mi przysłał tę wiadomość występując pod anonimowym pseudonimem “Członek Linkedln ” /w załączeniu/. Jednocześnie proszę go nie kasować /nie usuwać/ . Poczekamy jak się rozwinie. Istnieje możliwość , iż tym kimś jest Zenon Matuszewski. Proszę go nie płoszyć i zostawić go mi.

TrackBack URI

Create a free website or blog at WordPress.com.

