Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

30/08/2016

Marek Podlecki przyłapał SS-ynuf: atakowany od lat infradźwiękami

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 16:45
On Tuesday, August 30, 2016 3:36 AM, Marek Podlecki <monitorpolski@yahoo.com>:
Oto treść mojego wpisu na FB, link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=241281706272266&id=100011713144607

Mam dowód na to, że jestem atakowany bronią infradźwiękową.

Od dłuższego czasu budzę się codziennie w nocy ok. godziny 3 i nie mogę zasnąć przez kolejne 2 godziny. Czasami dosypiam do południa, gdyż charakter mojej pracy na to pozwala, często jednak te 3-4 godziny snu muszą mi wystarczyć. Oczywiście, ogranicza to mają produktywność.
Już dawno temu pisałem na moim poprzednim blogu na wordpressie o tajnej broni masonów: Emitery infradźwięków – tajna broń masonów
https://monitorpolski.wordpress.com/…/emitety-infradzwieko…/
Wtedy słyszałem te fale, jako dudniący dźwięk. Urządzenie było wpięte prawdopodobnie w skrzynkę elektryczną, poczytajcie sobie zresztą w podanym linku. Po publikacji atak ustał. Od ponad roku jednak słyszę pisk, z modulowanych mikrofal. Tego typu broń opisuje poprzedni wpis.
Ponieważ jednak nauczyłem sobie radzić z mikrofalami – koc izotermiczny z dziurami na oddychanie świetnie je blokuje, to widać, że swołocz postanowiła mi inaczej dokuczyć. Od pewnego czasu bowiem słyszę w nocy stukot, jakby odległej koparki. Słychać go po przyłożeniu ucha do poduszki lub założeniu ciasnych słuchawek na uszy. Dzisiaj w nocy sygnał był tak mocny, że spróbowałem go nagrać. Mam mikrofon, który zbiera bardzo dobrze niskie basy, elektretowy, który jest zasilany wprost z kamery, zatem częstotliwości nie są ograniczane przez kondensator elektrolityczny.
Sygnał musiał być bardzo mocny, gdyż mimo że obwody w kamerze mają ograniczniki w postaci kondensatorów, aby nie przepuszczały częstotliwości poniżej akustycznych, to się nagrał. W programie Audacity wyciąłem wszystkie częstotliwości powyżej 10Hz i oto co otrzymałem:
Infradźwięki
Częstotliwość 8Hz (u góry macie sekundy z ich setnymi), bardzo niebezpieczna dla zdrowia, nie mylić z rytmem alfa – to są bowiem infradźwięki!
Sinusoida nie jest równa, gdyż prawdopodobnie jest modulowana rytmem serca.
TrackBack URI

Create a free website or blog at WordPress.com.

