Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

28/04/2016

Kolejne zjeby: Makowieccy i Piotr Trznadel

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 12:00

PB: wyszorowany dziegciem, osprejowany deodorantem, posypany chlorem dla dobrego smaku żydojadom… a mimo to czosnkiem jedzie :)) co dzień ząbek dla zdrowia i dobrego humoru LOL

Makowiecki poda, ilu tszeźwomysloncyh znalazł? na tej e-liście!!!??? buhahahahaha od ślepej niemowy Trznadla, frajerów neo-ubecji, Wiechci Brzozowych, poprzez pojebki łowieckie z fuehrerem Cichockim,  PANowca Pokorę Persy-kopa (kto by dziś zamierzał się na Iran!), religioznych ożydzaczy-psycholi Bizonia i Głogocza, ofiarę przerymowania częstochowskiego Szczurko, w waryjatkowie Maślińskiego z Właźlinskim i Dąbrowskim, Radwańską z umem w piczce, Gawrońskiego po biesiadzie z ogoniastym, po chutinpujożercę (jakiś zgłodniały zboczeniec, komplex krótkiego fiuta? ale kto wie jak go neo-ubecja kondycjonowała…) Tomka StopSy

pani Krystyna wie, że nie  oczekiwałem wynurzeń o korzeniach… oceniam po owocach wg dewizy makowieckiej LOL (?żonka podsunęła w desperacji ujścia z pułapki szczurzej jaką na siebie zastawił?)

Makowiecki musiał se żydojadczo dorobić, ożydzacz zgłodniał, nie odezwałem się doń już kupę czasu buhaha — sorka, byłem zajęty exploatacją klawiatury ku wyższym celom LOL

SUPER-ALARM Zagrożenie nuklearne w Europie: duża katastrofa w ostatnich 6 mies. ukrywana

E. Makowiecki: Pani Krystyno [Trzcińska, niepytana o to, wynurzyła swe korzenie w in. wątku]. Odkrywaniem swoich korzeni z podawaniem miejsc w których żyjemy , a przez to poddając się ocenie znających nas ludzi uwalamy to wszystko co wymyslaja o nas takie własnie parchate żydki jak tenże Bein.

Wnoszę przeto do wszystkich trzeźwomyślacych o wykasowanie adresu tego śmierdziela.
Poprostu szkoda klawiatury w sytuacji kiedy może byc przydatna ku innym celom.

PB: Skoro to Beina tyczy, dowody proszę. Języka ojczystego zapomniał? LOL

Zasłaniasz się od początku: ożydzaniem, Putinem, psem, babą, mieczem i kądzielą, życiorysem, wyciskaczem łez o miłości do >dobrych< Żydów…a  jesteś judaeżrec vulgaricus, tchórz bez honoru nadrabiający obelżywością, robiący w gacie, że może beknąć LOL Durnie eskalujesz czystą nienawiść do adwersarza w dyskusji, którą sknociłeś i nie masz odwagi przeprosić szczerze.
Próbujesz zdobyć przychylność widowni, a jej większość to bywalcy moich blogów, więc nie masz szans z “parchatymi żydołakami talmudycznymi” LOLLOLLOL  Ożydzacze są na topie mego bloga, następny wpis Grypa666 wzmocni to :)))) Pozostaje ci tylko pozwać Beina, skoroś tak pewien swej racji  hehehe
Trzcińska podpięła ci się, nadsyłając WIELOKTROTNIE swe rasistowskie syjo-porno. Skoro próbujesz ją “bronić” i wykręcasz kota ogonem, jesteś z nią w koluzji.
Użytecznie durny hasbarnik i rasista, krętacz, obelżywiec, tchórz, niedojrzały chłop, ignorant, nikczemnik i oszczerca jest Makowiecki — każdy zweryfikuje od początku wątku, przekroczyłeś Rubikon w strefę przestępczą LOL
Natomiast Trzcińska ma osobny folder, jeszcze nie koniec jej wynurzeń.
Psycholog666: obelżywość jest proprcjonalna do winy ożydzacza-żydojada przyłapanego na gorącym uczynku LOL Obfite dowody z licznych kazusów — w Pralni.

Pozdrowienia dla małżonki. Jeśli nie macie wnuków, weźcie pieska czy kotka a jak szkoda nadal Drapciusia, a nie Człowieka, to — wyszywanki. Od bezczynności ludziom się pogarsza pod sufitem.

E. Makowiecki: Nieuk jesteś.Czytać uważnie nie potrafisz. Sprawa dotyczy tylko ciebie , a nie Pani Trzcińskiej, którą prubójesz się zastawić.

Był taki sam główny adres ale człowiek rozumny w lot pojmie kogo sprawa dotyczy.

Pani Otylia przedstawiła ciebie jako >dobrego< Żyda ale to pomyłka z Jej strony. Ty jesteś najzwyklejsza parchata szuja.

PB: Makowiecki, napisałeś do mnie i Trzcińskiej: Ci co myślą trzeźwo rozpoznają bez większego problemu i bez większego problemu oddzielają zasługujących na miano Polaków żydowskiego pochodzenia, żyjacych jak my, Żydów będących gośćmi w Polsce, czasem nieporządanymi i żydołaków biorących nawet krzyż do ręki ale Polaków i  Polski nienawidzących , nam szkodzących.

Nie od teraz wykorzystując półprawdy, plując nawet na swoich, żydołacka swołocz przemyca treści mające Polakom odbierać nadzieję, pozbawiać woli walki.
Taką misję spełniasz ty parchata gnido.
Dotyczy Beina czy Trzcińskiej? Ciekawe, warte publikacji, zatem dowody  proszę.
A ci trzeźwi rozpoznawacze to Makowiecki, co Putina od żydłactwa nie rozróżni? buhaha
 
W in. mejlu piszesz do Otylii: Pani przedstawia Beina jako >dobrego< Żyda ostrzegającego Polaków przed żydołakami. Ja też kiedyś tak tego parcha odbierałem ale >po czynach< poznałem, że pod przykrywką półprawd mąci Polakom w głowach.
Pochodzenie Beina i jego oszukiwanie narodu (Bizoń słusznie zapyta — którego?)  jak najbardziej warte publikacji jako sprawa bezpieczeństwa narodowego, skoro wmieszała się neoubecja buhaha. Opublikuję na obu moich blogach, wizyty przekroczą historyczne rekordy… Wreszcie skończą się tortury — tak ożydzaczy jak i BeinaPodziękuję za 1-szy uczciwy dowód na moje pochodzenie różne od polskiego w moich papierach.
Podobnie ze zdradą, rewelacja, 1-sze słyszę, czy to od polskiego narodu czy od żydowskiego — serio!
 
Edziu, za chudyś w uszach. Baba ni pies nie pomo. Dowodów nie masz, bo byś od razu rzucił… Nawet na Putina – “żyda” nie masz, a co dopiero na Beina — “żyda” i zdrajcę” obojga narodów LOL
 
Zatem dawaj te dowody na Trzcińską LOLLOLLOL
 
pozdravP

Święto nad Świętami – żydłacy zamordowali Go, a On Zmartwychwstał!

 

PB: No to mamy hetmana na pogromy Beina LOLLOLLOL Nie prawosławny, nie Tatar, nie Rusin Biały czy Czerwony, nie dobry Żyd nawet, tylko polacki hitman Makowiecki — czyżby katolacki? buhaha

Żydojad ścierwo pożre, oznacz tylko “żyd”.
1. Nie jestem ż/Żydem… nie wiem na jakiej podstawie tak sądzi pani Otylka; zasugerowała się lawiną neo-ubecką wszędzie na Beina? i użytecznymi durniami typu Makowieccy i Trznadel?
Gdybym był, inaczej byśmy “pogadali”. Walisz w gacie, Makowiecki, że cię pozwę przed dintojrę, tak uwierzyłeś w tfór swego chorego mózgu pn. “żyd Bein” – czy jest wyższy stopień klasycznego antysemityzmu i żydojactfa?
Spoko, spiorę ci tylko facjatę i skopię krocze przy najbliższej podróży do Polin. Niech żonka będzie przy tym giewałcie LOL
…Niedziwota, że genzdo tómaczyż siem durny żydojadzie LOLLOLLOL
2. Gdybym nawet był, to:
a) Nie ma NAJMNIEJSZEGO POWODU mnie tak nikczemnie poniżać, mam wzorowy dorobek w obronie mojej Polski i Polaków
b) W obelżywej wymianie, którą zacząłeś i niepotrafisz zatrzymać jak dorosły i przeprosić, ożydziłeś mnie bezpodstawnie, bzdury mi zarzucałeś, których nie poruszyłem nawet w moim mejlu!
 
c) co poźniejsze tumaczenie siem przez durnia wojskowego ma do ożydzenia Putina przezeń, hę?!
Tylko dureń skończony klepie żydłackie porno o rzekomym pochodzeniu Putina — po owocach  oceniaj, hipokryto niedorośnięty buhaha albo z psami zadawaj się — tam grzech twój uchodzi LOLLOLLOL
E. Makowiecki: Pani Otylio, Rozumię, że Pani przedstawia Beina jako >dobrego< Żyda ostrzegającego Polaków przed żydołakami.
Ja też kiedyś tak tego parcha odbierałem ale >po czynach< poznałem, że pod przykrywką półprawd mąci Polakom w głowach.
Nie ja pierwszy tego parcha obraziłem.
Pisałem na różnych forach, że ja nie jestem Żydożercą. Opisując w jaki sposób zostałem wyniszczony w sensie kariery wojskowej przez siepaczy żydołakokomunistycznej junty gen. Jaruzelskiego zwracałem uwagę na to, że jak na ironię mnie przed jeszcze głębiej sięgającymi konsekwencjami ratowali moi Przyjaciele lekarze, a wśród Nich pochodzenia żydowskiego, nigdy się tego nie wypierający i nawet zachowujący nazwiska ojców.
Mnie żydołak, politruk płk r. Langer pokazując na podłogę straszył: > jak nie przprosicie gen. Jaruzelskiego i nie odwołacie publicznie oskarżeń kierowanych pod adresem aparatu politycznego to możecie wąchać kwiatki od korzonków<, a Lekarz Polak z pochodzenia Żyd umożliwiający mnie zdrowemu jak koń , przez ucieczkę w chorobę uniknięcia degradacji i uwięzienia w obiegówce napisał, że mam hemoroidy, drwiąc przy tym : > niech ci zaglądają do dupy< – nie mieli odwagi.
Przez wprowadzenie stanu wojennego żydołakokomunistyczna junta gen. Jaruzelskiego wykonująca plany sanhedrynu umożliwiające przepoczwarzenie sie żydołakokomuchów w żydołakomasonów i żydołakosjonistów, spacyfikowała odradzająca się intelektualną polską elitę.Dla przykładu w  trybie przyśpieszonym z wojska wyrugowano absolwentów WAT, WAM i WSMW wykształconych po reformie szkolnictwa wojskowego zapoczatkowanej przecież przez Marszałka M. Spychalskiego z pochodzenia Żyda. Nie bez powodu pod moim adresem, kiedy byłem maltretowany w KC PZPR , przewodniczący posiedzeniu CKKP płułkownik  będący moim wykładowcą w trakcie dwukrotnych studiów w WAT, nie mogąc mnie złamać wypalił, że następujący po gen. Owczynnikowie, gen. Kaliski postawił na naukę, a zaniedbał ideologię przez co wychował takich jak ja. Nie będę się tutaj rozpisywał kto okradł WAT nie tylko materialnie ale nade wszystko z naukowego i inżynierskiego dorobku – polskie wynalazki sprzedawane sa w skrzyniach z napisem >made in Israel<.
Junta zapoczątkowała, a przepoczwarzona żydołacka banda poKORków i innych   przywaliła  warstwą niedouczonego parchatego gnoju rozwój intelektualny Polaków ale i tak w Polsce po 1981 r. wykształciło się wielu  i mimo emigracji, gdzie pokazują wielokrotnie wielkie swoje umiejętności w Polsce pozostało jeszcze tylu wykształconych, że odpowiednie wskaźniki o wykształceniu Polaków zaświadczają o wyższości nad stopniem wykształcenia w USIzraelskich rajach.
Nie brak wykształcenia Polaków jest przyczyną teraźniejszego upadku Polski.
Pod żydołackimi rządami upada Zachód, upada Europa, upadają Niemcy i stamtąd płynie siła złego na okradzonych w tym ćwierćwieczu Polaków i Polskę. To pod wpływem tamtych sił zawsze krzykliwe i podle rozpierające się gnojostwo, teraz jak nigdy przywala nas. Takie jak obecna sytuacje wykorzystują elementy zdegenerowane jakich nie brakuje w każdym Narodzie. Za byle ochłap degeneraci pozwalają nas ograbiać i wyniszczać.
Na każde zło przychodzi kres i to się kiedyś skończy.
Rządzący Polakami i Polską jako prymitywi nie biorą pod uwagę tego na co stać Polaków wkurwionych.
Przelejemy wiele krwi ale jak wiele razy wcześniej nie pozwolimy na to aby na ziemi naszych przodków , często o różnym pochodzeniu – i żydowskim też, poniżała nas jakaś jak Pani dobra Żydówka podpowiada,  talmudyczna swołocz.

Otylia Zigman:Panie Edwardzie, zycie jest za krotkie na tym padole aby z taka nienawiscia sobie dokuczac. NIE KAZDY ZYD JEST ZLY. To tylko ci co zyja wedlug Talmudu. Wszyscy rabini i polityczni zyja wedlug przykazan talmudu. Pan Piotr od samego poczatku byl atakowany jako zly zyd, a to nie prawda. Na swym blogu podaje duzo prawdy, szczegolnie o zlych zydach aby Polacy mogli sie bronic! Ja jego poznalam 2 lata temu i nigdy nie mialam z nim problemu, wrecz odwrotnie, bardzo go lubie. Teraz Pan mnie oskarzy ze jestem zydowka. Wiem to z gory poniewaz, to jest metoda ludzi zyjacych w zatrzeciewieniu, nienawisci bez glebokiej wiedzy o zyciu i ludziach. Czlowiek musi uzywac rozumu ale takze bezustannie go ksztalcic, za duzo mamy Polakow niewyksztalconych i ograniczonych intelektualnie. Tu lezy glowna przyczyna w nieszczesciu Polakow.

E. Makowiecki: Drapanie przez kochanego psa to duża przyjemność – miałem takiego 12 lat i po uśpieniu z powodu choroby nigdy już nie zdobyliśmy się na nastepnego.

Cała rodzina śmierć tego psa przeżyła tak jakby zmarł ktoś bliski.
Ja tobie łachudro odpowiem tak : pies  jeb…. ciebie i twoją żonkę , a jest to przekaz największej pogardy.
Mam swoje zdanie nt. Putina ale On jest w sumie kimś i coś dla Rosjan i Świata znaczy. W mojej ocenie nie uczyni nic dla tak ogłupionych, ziejących nienawiścia do Rosjan Polaków. W stosownym momencie w interesie Rosji jaką rządzi może tylko Polakom złoić dupska. Byłbym przeszczęśliwy jeśliby Putin chciał rozmawiać ze światłym polskim dyktatorem jak równy z równym w interesie dwóch bratnich przecież Narodów. Rozumiałbym nawet zachowania polskiego światłego dyktatora okazującego Putinowi szczególny szacunek bo mierzi mnie i skręca jak widzę padanie na pysk i lizanie dupy przez nami rządzące kukły byle białej czy czarnej kreaturze o podobnym tobie pochodzeniu rządzącej  zachodnimi niewolnikami z nadania sanhedrynu.
Ty jesteś  tylko śmierdzącym łajnem, które chce się do Putina przykleić, a Ten może ci zamknąć parchaty ryj.
Namozolił się Mazowiecki nad własnym, tym razem, życiorysem… nie wypada parsze zignorować gnidy :))
Guzik mnie obchodzi twoje pochodzenie i historia, po owocach poznaję. Czy jesteś Żyd, szabas goj scyropolski, czy użyteczny durak polacki = wsjo rawno, taki sam rezultat dla sruli: durnie ożydzasz najlepszego męża stanu przeciw żydłactwu i jednego z najskuteczniejszych Polaków przeciw tymże. Dopisywanie mi umizgów do Putina czy co tam bredzisz, zachowaj dla swego psa i żony LOL
Kudłaty łeb? Masz zwidy i tu = jestem łysawy buhaha
Krowie łajno? Dotąd leje ci się z otworu gębowego, a że na Beina, to mu na głowę spadło. Przeżyję i to buhaha LOLLOLLOL
E. Makowiecki: Powiedziane jest: po czynach ich poznacie.
Ci co myślą trzeźwo rozpoznają bez większego problemu i bez większego problemu oddzielają zasługujących na miano Polaków żydowskiego pochodzenia, żyjacych jak my, Żydów będących gośćmi w Polsce, czasem nieporządanymi i żydołaków biorących nawet krzyż do ręki ale Polaków i  Polski nienawidzących , nam szkodzących.
Nie od teraz wykorzystując półprawdy, plując nawet na swoich, żydołacka swołocz przemyca treści mające Polakom odbierać nadzieję, pozbawiać woli walki.
Taką misję spełniasz ty parchata gnido.
Makowieccy mający korzenie na Mazowszu, osiadli na Rusi Czerwonej żenili się też często z Rusinkami ale nigdy z Żydówkami, stąd bywali prawosławnymi, a potem grekokatolikami, jak ich kuzyni katolicy nie szczędzącymi krwi w obronie Rzeczypospolitej. W mojej dalszej Rodzinie bywało i tak, że jeden syn był księdzem katolickim, a drugi księdzem grekokatolickim, ginęli w walkach o Lwów, w II wojnie światowej ginęli i przelewali krew – mój Ojciec, żołnierz 4ppleg w Kielcach, ranny w walkach nad Bzurą, drugi raz pod Warszawą, wzięty do niewoli po poddaniu Twierdzy Modlin, stał się niewolnikiem, który za próbę ucieczki trafił na pół roku do obozu, a i tak zbiegł.
Przed takimi tacy jak ty powinni zdejmować to swoje krowie gówno z kudłatego łba na milę wcześniej.

PB: Makowiecki gęsto się tumaczy z użytecznego dla hasbary i neo-ubecji żydojactfa wzgl. Putina, Beina…

Za poźno, za mało; tylko szczera skrucha i przeprosiny u nas w prawosławiu. Podłe tłuymaczenie SIEBIE daleko od tego…
Pies cię drapał, żonkę też
pb
Wesołego Alleluja braciom i siostrom katolikom — CHRYSTUS Zmartwychwstał! Zaiste Zmartwychwstał!
Dałem wam wytchnienie na waszą Wielkanoc, oczekuję recyprokacji…

PB: Piotra Trznadel sumienie rusza :))))))))

Mam to od dawna, jak i tysiące razy więcej lepszego materiału na 2  blogach, w tym własne opracowania naukowe, zniszczone przez sruli przed publikacją.

Co chciałeś powiedzieć? Zdawkowością ładujesz się w gnój neo-ubecki, szukasz ratunku u pojebek łowickich… naprawdę chciałem ci pomóc, a ty durnie zasrałeś se sprawę.

Mogę dużo, bo Bóg ze mną… pomogłem uchronić naród przed H1N1, Szuberta przed dintojrą, paru innych samą publikacją materiałów nikt inny z Polaków nie chciał z obawy o represje. Jakie tam u polactfa powiedzenie? “niech cię teraz…”

Żal mi cię… o wyjście zapytaj typy “Polak nie przeprasza”. Tylko Jacek Boki wyszedł z podobnego jak Człowiek.

Wesołego Alleluja! Święto nad Świętami

Piotr Trznadel do PB:

PB: Mały Walerek chciałby za tłumacza robić hihihi. NAJPIERW było polactfo, ożydziło skutecznego antyżydłackiego Beina za porno neo-obeckim itp. Pan Walerek durnie przyłączył się. Tera nie ma wyboru tylko klakierzyć, bo gębę by stracił u polactfa co i tak na niego nie zagłosowałoby, bo o nim nie słyszało buhahaha

Walerian Dąbrowski: Dajcie wreszcie spokój wielkiemu patryiocie i Polakowi p. P. Beinowi. Nie widzicie z jakim wysiłkiem i mozołem pan dr pluje na polactfo broniąc swojej ojczyzny wybranej nad Wisłą.Toż to jest heroizm nie do opisania i wszędzie czujny i wszędzie go pełno, ntaka łyżeczka w beczce z miodkiem.

PB: Owoce zgniłe, to metryki wyciągają swoje, a dorabiają krytykowi. NIC konstruktywnego ani mądrego nie dołożą w e-dyskusji, plują na pracowitego i skutecznego. Jak jest pożyteczna dyskusja, w zagnojonych buciorach bzdury pletą, hasbarnie ożydzają najlepszych mężów stanu, użyteczne debile.

Jak poziom dyskusji za wysoki, wrzuć do spamu, jeden z drugą. Działam w tym wątku sam, samiuteńki, solo, bez pomocy, one and only, on and of my own, single-handed, nur Ein, aleine, einzel — panjali?! I rady mi nie dacie, boście prymitywni, załgani, kefir we łbach, a sumienie poniżej pasa… Pomnażacie WIELKIE ŁGARSTWO hasbarne… a Prawda jest ze mną. Nie takie zuchy się na tym przejechały jak pijany na łajnie. “Wielcy Polacy” z dnia na dzień karłami zostały…

Jesteście tak denni, że zniżacie się ożydzać sprawiedliwych. “Pomnożyli” Beina tchórze, bo z diabłem “jewrejskim” walczą buhahahahaha

Chudy w uszach Trznadel z Dąbrowskim bąkają, to menszczyzna z glizdami w mózgu na pomoc babę od krów odciąga buhaha A jaka żydłacka buta! — większość na liście rozsądna, a ci swą chorobę umysłową  oznajmiają w kółko.

Kit możecie wciskać sobie podobnym. Konsylium  polactfa “nie wie” o co Beinowi chodzi — zapytajcie przedszkolaka, kto czym zaczął wątek na jaki temat i kto go zapaskudził neo-ubeckim porno. Ło matko patry-joty scyropolskie!!!  Wywalcie łajno ZE łbów, a jak nie pomoże, to zwołajcie Pralnię na pomoc LOLLOLLOL https://piotrbein.wordpress.com/pralnia/

na utrzymaniu Kanady — udowodnij, córo Nosiciela Światła LOL Zarobiłem na każdego centa emerytury w Kanadzie, nie okradając nikogo z forsy ni honoru – a wy? W Niemczech nigdy nie mieszkałem, załgana cioto neo-becka na utrzymaniu Polin w jewrounii! Diabła “w obronie” durnego, podłego męża, znajdziesz w lustrze.

Najgłośniej drą się “Ojczyzna!” ogryzki społeczne, co do Jej upadku się przycznili użyteczną durnotą.

Tak zachowuje się Polak, Słowianin, Człowiek? Przynosicie im hańbę  — Boga się nie boicie?! Paszli won do waszych, podpierdywać na “żydów” Putina  i Beina.

Taki to żydojacki kfiat chciałby hetmanidź LOL Polakom — ku uciesze neo-ubecji chyba…

Edward Makowiecki:Elu, Przed chwilą ja dodając Twój adres wysłałem odpowiedź na wpis jednego z dyskutantów i odwrotnie na zasadzie wyślij/odbierz otrzymałem Ten Twój email.

Dodałem bo pomyślałem tak samo jak Ty. Jesteśmy niewygodni bo my nade wszystko mamy wiedzę o swoich korzeniach i nie jesteśmy ścierwem jakie zjedzą robaki bo tego czemu poświęcamy czas i środki te żydki nie wymażą. Jesteśmy niewygodni bo pod polską czapką mamy więcej niż oni jak piszesz pod tym krowim gównem.
Ela Makowiecka: Edward, O co tym żydkom chodzi? Dlaczego do Ciebie, rdzennego Polaka się przyczepiają te parchy na utrzymaniu społecznym Kanady i Niemiec?
Dlaczego poniewierają Twoim tak wielkim, zacnym nazwiskiem, którego dziadowie od wieków przelewali krew w obronie naszej Ojczyzny Polski.
Nie czytam ich wypocin ale wystarczy zobaczyć na czestość ich wpisów aby upewnić się, że są na pełnym etacie prania mózgów Polakom. Czy ty ich znasz?
Czy widziałeś zdjęcia na internecie tego parchatego Bejna z krowim gównem na głowie? Ludzie dawno go już rozpoznali i wiedzą kim jest. Nie wkładają jednak palca w to gówno bo śmierdzi.
Najlepiej im się dyskutuje, kiedy nie ma ciebie na liście adresowej. Ja teraz dodałam twój adres. Tak swojsko jak w Katyniu, od tyłu strzelają podobnie jak ich bracia zastrzelili oficera Kazimierza Makowieckiego w Katyniu.
Niszczyć rdzennych, zdolnych i inteligentnych Polaków to ich zadanie.
PB: Czyli srul Frank-Trznadel nie był pewien, a zdołał dokonadź (kiedy srule nauczą się naszego języka? LOL) pożarcia “żyda” Beina do połowy… buhaha

Idziesz do Pralni -= i to w jakim toważyhó LOL Teraz gnido nie będziesz miał lekko…

Paszoł won!

kontakt@zzrojczyzna.pl

To Piotr Bein
Today at 2:42 PM

KOMITET OCHRONY DZIEDZICTWA POLSKIEGO DOKONADZ SPRAWDZENIA ZYDA PIOTRA BEIN

PB: zrobić wywiad z Edkiem Ickowiczem Makowieckim i Lejbą Ja’akovytschem Frank-Trznadlem LOL

PB: dobre! na dole nie przeoczcie cytatów od rabinów

Edzio Srulowic Makowiecki  i Frank-Trznadel pouzupełnialiby buhaha …od siebie i swych rabinów LOLLOLLOL
Pani Otylko: wiemy kto,co i czemu… staram się teraz skupiać na alarmach i info o rozsądnych akcjach patriotycznych Polaków i in. ludów
PB: zatem musi być więcej, skoro “obelżywość jest proporcjonalna do żydoskości”
zara razwiedka poszuka LOL
a źródła w jidysz i hebrajskim jeszcze nieruszone buhaha
może pomożecie, krypto-srulki? LOLLOLLOL
Piotr Trznadel: jewrej nie paniemajesz po POLSKU

PB: Razwiedka już ma wyniki LOL

        Dla Frank-Trznadla:
image

Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego

HAG SAMEACH! 2016-04-22 Z okazji święta Pesach życzymy wszystkim Hag Kaszer We-Sameach! Informujemy także, że w dniu 29 kwietnia nasze biuro będzie zamk…
 Zaś pod Tarnowem, Czmiel się bzyknął z Trznadlem, a ksiądz krypto-zanotował buhaha
Wg Psychiatry666, to by tłumaczyło ożydzanie, na tle kompleksu pochodzenia, przez krypto-Słowianina na roli, co Polaków pierdoli hehehehe
Ditto dla krypto-hetmana Makowieckiego:
Psychiatra666 dodaje: obelżywość jest proporcjonalna do żydoskości buhaha
szalom!

PB: panie Trznadel, prawa ręka Leppera, mówisz pan… czemu On nie żyje… czy to nie ciekawe, że taki zjeb jak ty na posadkę u Leppera się załapał… hmm… zapodaję Razwiedce666… teraz tylko hetman Makowiecki ci pomoże buhaha

ja tysz popieram, wypier…łem ALARM ws. Ja’akov Josefa ben Juda Lejby Franka-Trznadla LOL kto wie, co popierdolec nałgał pojebanym Siostrzyczkom w swej sprawie
 wspieram ciem buhaha
image
 szalom!
PB: Panie Trznadel,  Bardzo dziękuję, ale nie odniósł się pan do konfliktu moralnego, w jakim znalazł się pan “wspierając i popierając” Siostry w zw. z kolejnym przez nie zniesławianiem patriotów. Od pana oczekiwałbym bardziej do rzeczy odpowiedzi na poruszoną kwestię. Pan NIE musi poprzeć mojej i in. poszkodowanych sprawy, jak i ja nie muszę sprawy pana.

Piotr Trznadel: POZDRAWIAM ZA WSPARCIE

PB: Szanowny Panie Trznadel. W zw. z ich taśmowym zniesławianiem działaczy patriotycznych, pisze pan, że “wspiera i popiera” Siostrzyczki.

To samo robi dintojra (“ty mnie, ja tobie”), z którą walczycie… Przez kumoterstwo pozbawione sprawiedliwości wyrolowali pana ws. Przybysza. Uczciwość nakazuje, by zajmować stanowisko bez wzgl. na interes własny …chyba że ma pan moralność zjudaizowaną. Popatrz pan: Siostrzyczki zniesławiły mnie kolejny raz, pan je “wspiera i popiera” w tej sprawie, a ja “żyd” mimo to publikuję ich słuszny bój o pana: O niezwłoczne ułaskawienie Piotra Trznadla i jako alarm patriotyczny na Grypa666.

PB: Ws. Ukrainy miał pan Makowiecki podobne problema poznawcze. Czy mam won-tpliwom pszyjemność z tymrze?

Kompletne pudło… Odwraca ówagem od sfej dórnoty… Nie na temat, bo “Beim” nie kwestionował 1-go zdania Goski. Żydojactfo tak mu ślepia pianą zalało, że Makowiecki ożydził nawet Putina! Hasbarze uwierzył w pochodzenie i bogactfo Putina LOL jak plemienny srul, użyteczny dureń czy szabas goj.

Przyłapany — ożydza… typowo dla polactfa. Pewnie z tych 55% Polaków z chazarską haplogrupą LOL Kompleks pochodzenia? Lej fspułplemieńcuf po pysku LOL albo siebie buhaha Od “Beima” się odstosunkuj :)))

Sprawa prosta: mata pszywutcuf ciul wie z jakimi czyrakami w dópie LOL (Makowiecki, Trznadel, Bejdy, Cichocki, Wiechowski…), wkładajta copkę chetmańskom i jazda na “Żyda” Beima ożywiać las LOL w obronie konecznej LOL Tylko… żeby jak Wiechowski, Brzoza, Bizoń i Bejdy nie wpaść w neo-ubecką “branżę” buhaha

Piotr Trznadel: BARDZO DOBRE POPIERAM OJCZYZNA RP OBRONA KONIECZNA

E. Makowiecki: Dla Putina to ty jesteś takim samym srulkiem jakim dla żydołakonazistów przy Hitlerze byli handlujący pierzem i króliczymi skórkami domokrążcy śmierdzący czosnkiem, których dla odświerzenia powietrza sponsorzy Hitlera posłali do gazu.

W kontekście do innych wypowiedzi >GOŚKI<  to zdanie:
Polsce brakuje polskiego przywodcy, ktory przywroci Polsce samodzielnosc i ja utrzyma.

rozumię, że musiałby to być tylko czystej krwi Polanin po jakich nad Wisłą po tysiacletnim mieszaniu się ludów już praktycznie smród zaniknął i stąd piszę właśnie na temat.

Dokąd nie zrozumiemy, że nasi odwieczni wrogowie pozbawili nas korzeni zdrowego lasu różnych drzew jakim była Rzeczypospolita i nie zaczniemy takiego lasu ożywiać dotąd życie obrzydzać nam będą takie parchy jak ty Beim.

PB: Poza debilnym ożydzaniem (Beina i jego kolegi Putina LOL) co ma wypowieć do tematu?

Nie twierdzę, że Polskę a tym bardziej Europę wyzwoli Putin. Chyba jasno piszę: zacząć od uświadamiania (niedorozwinęty umysłowo Makowiecki potrzebuje specjalnej uwagi  LOL), dogadać się z muzułmanami, działać w sojuszach…
Problemy z czytaniem?
Niedziwota że doczytal się w kamienicy POCHODZENIA Putina. Np. muszę zadawać się z idiotami a durniem jak Makowiecki nie jestem LOLLOLLOL
Niedziwota że w żydlackiej manipulacji faktami pt. papiery panamskie doczytał się miliardów na koncie Putina.
Jak masz zawiść o zamożność, to idź weź się za jaką użyteczną robotę zarobkową, zamiast robić tu kefir z mózgów.

Spierdalaj kretynie polacki.

E. Makowiecki: Pie……..oboje. Wielcy Hetmani stanowiący o potędze Rzeczypospolitej byli Rusinami dzielnie broniąc Jej przed Tatarami, Turkami i Szwedami czy przed warchołami Polakami.

Batory był Siedmiogrodzianinem, który pozostawił stare truchło Annę z intrygującym dworem, a sam wsiadł na konia  i na chwałę Rzeczypospolitej zdobył Moskwę.
Rzeczypospolitą ocalić może żyjący na tej Ziemi, jedzący z Niej chleb, tu dbający o groby przodków i tu widzący miejsce dla swojego potomstwa,  potomek  Litwinów, Biało czy Czerwonorusinów, Niemców, Ormian , Tatarów czy nawet Żydów. To sprawa wysiłku ludzi przytomnych, ludzi z rozumem wbitym przez dupę do głowy co dzisiaj skutecznie czynią rządzący i zbiegu historycznych okoliczności.
Rzeczypospolitej nie zbawi >tylko urodzony w żydowskiej kamienicy< Putin tak jak nie zbawił tak samo >tylko urodzony w żydowskiej kamienicy< J.P. II i tylko ktoś wykołowany albo wręcz żydołacki agent może wychwalać  zalety i zasługi Putina, który niebawem przebije zasobnością Rotshildów.

PB: Spoko, pani Goska… Europa upadła długo zanim weszła do jewropy… Lamentuje pani nad kolejnym kamieniem milowym realizacji żydłackiego planu zapanowania nad światem. Plan Jew World Order rotszylda z XVIII w. przewidywał:

1. Zniszczyć monarchie i imperia gojów w Europie, najprężniejszym kontynencie świata, w kilku stadiach na przestrzeni paru wieków:
– zastąpić je demonkracją (pozorna władza ludu), począwszy od rjewoljucji “francuskiej”
– wykorzystując dążenia wolnościowe, utworzyć “państwa narodowe” w miejsce imperiów i koron, pozostających poza zasięgiem żydłactwa (holenderską, brytyjską  zawojowali wcześniej frankiści, stąd przywództwo w ludobójczym kolonializmie “europejskim” na in. kontynentach),
– wyeliminować państwa narodowe masą jewrounijną pod absolutną kontrolą żydłactwa
– zlać podobne kontynentalne “unie” w NWO. — patrz Judeocentrycy i masowe zbrodnie.
2. Niszczyć gojów europejskich moralnie, religijnie, cywilizacyjnie, począwszy od bardzo niegdyś chrześcijańskiej Francji, poprzez prawosławną Rosję, po Cypr i Grecję dzisiaj. Plus wycisk USraelski na chrześcijańskich krajach Am. Łacińskiej.
Obecna inwazja miglancka czy moralnej trucizny “gender” to współczesne przejawy tego długoterminowego procesu.
W ulubionych przez Polaków rozrywkach (Sranie z Gwiazdami, szajs hollyłócki, kabarety z aprobującym śmiechem z pijaństwa, pedalstwa i zdrady małżeńskiej…) widać symptomy judaizacji konecznie cywilizacyjnej. Czy Słowianie tacy byli?
3. Niszczyć Europejczyków fizycznie (podobnie jak gojów globalnie):
– wojnami za żydłackie interesa
– narkotykami, biedą, radiacją, GMO, chemizacją, “lekami”, scypionkami, aborcjami…
W poemacie z 2003 napisała pani, że czeka na mężczyznę, który zacznie robić z tym porządek. Zjawił się, nazywa się Putin. Zastopował “szachownicę” globalną BżezinSSky przegrał w szachy z Putinem, „nasz” Singer spieszy z pomocą. Podłożył kłody żydobanksterii, Wielkiej żydoFramacji  i żydoGMOnsanto… Wzmocnił chrześcijaństwo (Rosja i b. republiki ZSRR, Syria, Cypr i Grecja, Kaukaz…). Stąd nienawiść żydłacka do niego, a zjudaizowane polactfo przytakuje.
Polacy niewiele osiągną samodzielnie. Świat nie-zjudaizowany musi się połączyć w przepędzeniu żydłactwa z ich (liczniejszymi) szabas-gojami.
Zakłady nie upadną, pani męża zastąpi w nich ciapaty, potem robot Chiny: armia robotów zastąpi robotników. Syn najmie się na żydo-wojny albo sorosowski “aktywizm”, a córka jeśli nie w zjudaizowanym kabarcie czy w ścierwomediach, to pójdzie zarabić piczką u szabas-gojów i cwaniaczków, którzy pozostaną przy korycie.
Srule celowo nadają deprymujące “przepowiednie”, żeby nas zniechęcić do kontr-akcji, przyspieszyć kapitulację. Biała rasa przetrwa, przezwycięży dywersję żydłacką, pozbywszy się srulowej narkozy — patrz narodowe tendencje w Europie, Ameryce i Australii. Trza się tylko dogadać z muzułmanami co do wroga wspólnego. A to nietrudne, bo większość muzułmanów wie, kto to jest (np. w Egipcie przekonałem się, że wszyscy nienawidzą żydłactwa i wiedzą czemu). Z rozwoju wydarzeń w Kanadzie przypuszczam, że zmaterializowane chinole byliby żydłactwu anty-masą dla frontu chrześcijańsko-islamskiego. W tej chwili zagarniają tu przywileje materialne (a przy masie imigracyjnej szybko dojdą do waadzy politycznej). Nawet Hindusi (druga po chinolach “mniejszość” w Kanadzie) czują zagrożenie.
Może zaczniemy ratować od części “Europy” zwanej Polin? I nie wybiurem rozmodlonego pszywutcy przy wódce, tylko od uświadamiania zjudaizowanej masy narodowej?
Lamentami nie przyczynia się pani konstruktywnie do tego zadania.
On Wednesday, April 27, 2016 8:19 AM, Goska:
Polska upada z Europą
Polsce brakuje polskiego przywodcy, ktory przywroci Polsce samodzielnosc i ja utrzyma. O samodzielnosci trzeba najpierw pomyslec. Zeby to osiagnac potrzebna jest bron i to bron komputerowa. Przynajmniej jeden zolnierz, ktory nie boi sie by Polska zostala sama. Sama z samymi wrogami, a nie z falszywymi przyjaciolmi. Ten ziemski Raj Polsce juz tego nie zapewni. Ten ziemski Raj musi sie skonczyc. Rozwoj Europy w Raju sie nie udal i juz nie uda. Dzisiejsza bron doprowadza Europe do zaglady i do zaglady ja doprowadzi. Islam w Europie sobie nie poradzi. Bialej rasy z dnia na dzien jest mniej i chyli sie ku zatraceniu. Kiedy w Europie stanie ostatni zaklad ?
Advertisements

3 Comments

  1. […] Z późniejszej ‘dyskusji’: […]

    Pingback by O niezwłoczne ułaskawienie Piotra Trznadla | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 28/04/2016 @ 12:16

  2. […] Kolejne zjeby: Makowieccy i Piotr Trznadel […]

    Pingback by :)) Ratuj się kto może przed takimi trybunami | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 06/07/2016 @ 10:34

  3. […] Kolejne zjeby: Makowieccy i Piotr Trznadel […]

    Pingback by Dr (kto do diaska daje takie doktoraty!) Głogoczowski w noworocznym amoku | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 10/01/2018 @ 04:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: