Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

06/02/2016

:) Nawrót mentalny u katolicznika Joszki Bizonia

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 13:18

STRESZCZENIE

Niezdolny na podst. swej wiary (?) odeprzeć argumentów anty-katolickich Szuberta, Józek Bizoń zwraca się do “ożydzonego” przezeń Beina o pomoc… i  —  wyłazi stary konflikt zjeba katolackiego z prawosławnym Beinem, podchajcowany podobnymi Bizoniowi.

===============

Szubert do Walczak: Ej ty durna, durna, durna. I z parchatym obrzezanym rozumkiem Agnieszko parchata na duszyczce i obrzezanym rozumku. Nie ma “matki boskiej” – to żydowskie oszustwo. Jezus był galilejskim parchem i obrzezanym cieślą a nie “chrystusem”, a tym bardziej “bogiem”.
W takie brednie może uwierzyć tylko parchaty obrzezany rozumek.
I co – sama słyszałaś jak ta parchata “królowa” Polski coś tam niby mówiła? Czy wierzysz halucynacjom jakichś obłąkańców? Nie zapychaj mi poczty tą parchatą propagandą!!! Zresztą i tak lądujesz w spamie.

A dla ciekawych: Miriam/Maryja – królowa Polski? i demaskowanie propagandy “częstochowskiej”.

PB: pani Agnieszko, no właśnie! modlić się, nie sraszyć “pogan” dintojrą i “ożydzać” Bogu ducha winnych miast leczyć pod sufitem swój chory zjudaizowany religionizm

jeśli Bein “żyd”(o czym on nie wie, a Josele Bizoń niezdolny pszetsawić metryk na dowód), to Bóg wie i odpowiednio ocenia Beina (broń bożku —  Bizonia LOL)
jeśli Szubert nie chce wierzyć (WIARA, nie przymus!), to jego sprawa między Bogiem a “poganinem”; mnie mnisi uczyli na Atosie: Boskość transmitujesz swą postawą wobec innych, na siłę nikogo nie zmienisz… to sprawa Boga, a ty rób co On przykazał
jest wolność wyznania i sumienia (na którą Bizoń jak trza to zna pragrafy), więc co się tacy katolacy czepiają “wyznających inaczej” i narzucają swój chory światopogląd?
gdybyśmy byli srule jak to nam zjeby zarzucają, już dawno Bizonie & Co. kiblowałyby za naruszenie dóbr osobistych, antysemityzm, nawoływanie do nienawiści, rasizm i co tam jeszcze dintojra ma w takich pszypatkah — wiedzą o tym, udają aniołków za Chrustusa i Bogurodzicę, znęcając się fanatycy, zboczeńcy duchowi… Rozpięty na Krzyżu, Dziecko Najświętszej Marii Panny, debil Dakowski modlący się za nawrócenie Rosji!!! (bardziej wierzącej niż katolactfo razy 100 LOL), obwieszeni krzyżykami i różańcami hipokryci, bigoci, cwaniacy i cynicy u Monitora Polskiego i Gnojowego Maruchy…
 
a jak przyjdzie co do czego, nie potrafią powstrzymać ko-religionistów od kalksztajnowego popisdzielstfa

Agnieszka Walczak:  Sama Matka Boska mówi żeby się modlić do Jezusa Chrystusa Teraz ludzie na siłę chcą to zmienić i zdetronizować Matkę Boską.

Andrzej Szubert: Mam w dupie kodeksy okupanta Polski!

Propaganda jahwizmu obraża moje poczucie godności człowieka (całe życie na kolanach wyznawcy jahwizmu żebrają o miłosierdzie i litość u żydowskich atrap), poczucie rozsądku (wiara w wyssane z palca brednie), obraża rozum ludzki (jahwizm zabrania samodzielnego myślenia) i moje uczucia “religijne” (słowiańskie pogaństwo nie jest religią a Wiarą/Wiedzą opartą o Prawa Natury)! Wszystkie żydowskie religie abrahamowe są sprzeczne z Prawami Natury. Uprzedmiotowiły Matkę Ziemię nakazując czynić ją sobie poddaną. Choć Ziemia jest naszą Matką, naszym domem i naszą żywicielką. Akceptowały i uprawiały niewolnictwo, które jest sprzeczne z Prawami Natury. W Naturze niewolnictwo jest nieznane. A wszystkie żydowskie religie je uprawiały.

Jeszcze w 1866 roku tzw. “święte oficjum” uznało niewolnictwo za zgodne z żydowskim “pismem świętym”.

Mnie już katolactwo ścigało za “obrazę uczuć religijnych”.  Ponieważ nie pojechałem na przesłuchanie do konsulatu prokuratura nasłała na mnie niemiecką policję. Komisarzowi na przesłuchaniu powiedziałem wszystko co myślę:

Pytań było kilka. Przytaczam je z pamięci, bo odpisu protokołu zeznań nie otrzymałem, mimo że na to nalegałem. Policjant powiedział, że prokuratura na to nie zezwoliła, bo są to materiały dotyczące bieżącego postępowania.
A więc były pytania – czy jestem właścicielem strony https://opolczykpl.wordpress.com/, czy używam nicku opolczyk i czy opublikowałem tekst i komentarze o fanatyku Staszaku.
Odpowiedziałem – tak.
Następne pytanie – czy nazwałem Staszaka „Fanatiker Judeschwein”.
Odpowiedziałem – „fanatyk” tak, bo nim jest. „Judeschwein” nie.
Pytanie – czy nazwałem go „fanatische Judekatholik”. Odpowiedziałem – oczywiście. Katolicy są fanatykami. Mordowali pogan i „heretyków” milionami, wszędzie pchają się z ich krzyżami. No i sami katolicy nazywają się duchowymi Żydami. Nawet papieże używali tego określenia. Nie jest to więc obraza a stwierdzenie faktu.
Kolejne pytanie – czy nazwałem go „Fanatiker römicher Galge”. Odpowiedziałem – tak – bo on jest fanatykiem rzymskiej szubienicy. Wszędzie na świętej pogańskiej Ślęży stawia te jego rzymskie szubienice.
Wyjaśniłem ponadto okoliczności konfliktu – pod naciskiem Staszaka usunięto figurę Świętowita. Wywołało to ogromne wzburzenie, mówiła o tym telewizja, pisała prasa, wrzało w internecie. Nawet umiarkowani katolicy przyznawali, że Ślęża jest pogańska i potępiali zapędy Staszaka. Ślęża jest najbardziej znanym świętym miejscem pogańskiego kultu w Polsce, wszystkie inne zostały przez kk zniszczone, zagrabione i skatoliczone. Na Ślęży spotykają się różne grupy pogańskie, jest to nasze ostatnie refugium, a ten fanatyk chce górę skatoliczyć i nam odebrać. I stąd ten cały ambaras.
Kolejne pytanie – czy nazwałam Staszaka renegatem i zaprzańcem (Ab­trün­nig). Odpowiedziałem – oczywiście że tak – bo on jest renegatem i zaprzańcem. Wyparł się słowiańskiej tożsamości i kultury na rzecz antykultury rodem z Palestyny (tak jest w protokole – Antikultur aus Palestina).

Mam straszenie mnie okupacyjnym kodeksem karnym w dupie! Nad Jordan, z waszymi parchatymi gusłami i idolami, Panie Józefie. Nad Jordan! Pan też!

PB: Gratulacje z rankigiem… znaczy się twej witryny, bo Rozpięty na Krzyżu ma najwyższy ranking, chybą że blog wezmą w łapska katolacy LOL.

To nie tyczy twej mrówczej pracy z DS, ale frekwencja nie zawsze odzwierciedla jakość czy standard publicystyczny i moralny. Zobacz ilu gojów włazi na filmiki żydłackich lolit, a ilu na poważne i niezmanipulowane patriotyczne — trend judaizacji gojów nie tylko w Polin.

Frekwencja jest manipulowalna w “branżach” cennych dla sruli — vide najświeższe tu: [dyskusja] Robert Brzoza nagania Polaków na żydłackie “inwestycje”?  Tylko się pospiesz, bo bufoniastego materiału przybywa błyskawicznie LOL

Wiesława z Dąbrowskich (Vismaya): Widzę, że znowu wałkujesz placek z kłamcą Jose  Bizoniem……że ci się chce …. większego kłamczucha i manipulatora to ja w świecie nie spotkałam, chociaż przejechałam pół świata ….

i tak NIESTETY wygląda “przykładny” katolik, robi sabotaż we własnym kościele … na szczęście i dzięki J. Bizoniowi wypisałam się z tej kłamliwej mafii .. bo mnie poraziło postępowanie wyznawców  wiary KRK w Polsce…. J. Bizoń o to porządnie zadbał!!!
A u siebie tylko reklamuje moją stronę … i to bezpłatnie …. 🙂 i się cieszy, że mi robi krecią robotę … a u nas czytelników coraz więcej … i mamy miejsce wg rankingu Alexa – globalnie ok  127 000
a JB ma aż 12 168 000  i z tego wynika, że to on naszą stroną próbuje  zareklamować swoją, aby mu całkiem nie padła .. i znalazł do tego cudze plecy …i jedzie na swoim oszczerstwie … i życze  mu powodzenia!
W końcu ludzie nie tacy znowu idioci i umieją rozróżnić co jest prawdą  a co fałszem ….
i to widać po  popularności.
PB: patrzcie kto się odezwał i to pod dintojrę!!!
jakby nie patrzeć, broniąc Chrystusa, szczujesz na Wielkiego Patriotę, li tylko dlatego, że ma inne poglądy niż twe katolicznickie, ofiaro duchowo-umysłowa
i wcale się Szubertowi nie dziwię, z takim katolactfem jak ty na pęczki
czy Chrystus tak niemocny, że potrzebuje pomocy tfej! On woli Miłuj bliżniego swego jak siebie samego LOL …no i wyczyść te gacie
skrypt pigmejski, wojny goje-goje na bazie radykalizacji religioznej… szyici kontra sunnici, islamiści kontra syjochrześcijanie, czystopolski w zasranych gaciach Joszka Bizoń kontra “żyd” Bein
J. Bizoń do Szuberta: Kodeks karny.
Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Art. 257. Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

Andrzej Szubert w in. wątku: Duchowy parchu Krzysztofie z Łodzi, Nie życzę sobie zalewania mojej poczty parchatą propagandą i sianiem kultu nadjordańskiego parcha Joszue, sorry – “chrystusa”. Jeśli chcecie tego żydka na króla – wynocha nad Jordan. Tam gdzie ten parch założył jego judaistyczną sektę. […]

PB: Niepopilnować srula to szacher macher zrobi 🙂

osób o nazwisku Bein wymienionych tam jest 147 364 (sto czterdzieści siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt cztery). == w tym “Bien” oraz nazwy źródeł wymieniających Bein i podobne :))) Również 53 mln Jones, 99 mln Smith, 4 mln Cameron i 375 tys. Merkel – na słownie miejsca nie ma :)))))))))))) Z kilkunastu krajów i różnych okresów, instytucji: spisy ludności i wyborcze, listy pasażerów statków, rejestry urodzin, małżeństw, zgonów, listy wiernych różnych wyznań, spisy poborowych i uczniów, prasa i dyrektoria oraz wiele in. źródeł, w większości anglojęzycznych i na takiejże witrynie, więc nie wypatruj “Bizoń” bo w angielskim nie ma “ń”, a aktorka Marta Bizoń to realka.

Piszesz co wiesz, ja wiem, co piszę. Czemu szukasz tam Beina, skoro ci napisałem w 2009, że Bein figuruje w annałach genealogii Żydów w Polsce. Nawet to sobie skopiowałeś skanerem… aj waj taki wydatek, gdy leży nienaruszone na moim forum ponad 7 lat — sądzenie innych po własnych cechach? LOLLOLLOL

Miałeś szukać swojego nazwiska… Z tamtej bazy danych:

All Death, Burial, Cemetery & Obituaries results for Bizoń

Poland, Jewish Records Indexing-Poland, Deaths, 1808-1942 >>> 10 żydowskich Bizoniów

W tejże bazie, tylko na jednej stronie 2 dodatkowe pozycje:

JewishGen Online Worldwide Burial Registry (JOWBR) Rywka Ch. Bizon, Lódz, Piotrkow, Poland
Łódż, Poland, Transports to Chelmo (Kulmhof) Camp, 1944 Death, Estera Bizon ur. 1911
 

C.B.D.U.

Tu widzisz: w angielskim jest “ó” ale nie “ź” ani “ł” i oddają polską pisownię niechlujnie —  Lódz i Piotrkow.

Duza liczba ocalałych z II wś. może świadczyć, że to syjusie, bo ci zgotowali Szoa i Holokaust w ogóle, przybyli też ze wschodu, gdzie przezimowali wojnę. Więc nie tak chojra, kolego starszy w wierze LOL Mało ocalałych nazwisk żydowskich — duże prawdopodobieństwo, że zginęli jako porządni Żydzi z rąk syjusiów.

Próbujesz “alibi” “n kontra ń”, a ja mam lepsze: Bein to nazwisko skandynawskie (napływ Żydów był niewielki; znaczenia: bezpośredni, szczery, gościnny, ugodowy), niemieckie i skandynawskie (noga, kość — silne nogi w naszej rodzinie; Żydzi dostawali złożone nazwiska np. Wiesenthal), szwajcarskie (jęz. Romansch) i anglosaskie (dobry, pozytywny, porządny, przyjemny, zapobiegliwy, zaradny) — Wszystko moje i rodziny cechy :)))))

Micwy = w Polin niewiele się ostało, więc szukaj po próżniaku… Ofiarom Szoa syjusie micw nie stawiali…

PB: Joszka, nie ilość a jakość LOL W Polin aż tylu genetycznie podobnych do Józefa Bizonia — masakra! To że są was setki tys., to nie powód by na siłę i mnie zrobić czubkiem 🙂

Dopiero co odprawiłem grzeczniaczka Roberta Brzozę, a tu następny w białych szanowny panie rękawiczkach i zasranych kalesonach :))

W rejestrach pochodzenia są “Bizoń” i “Bizon” z żydowskimi imionami, “Bizon” po zniekształceniu nazwiska przez zaborców i na emigracji. Każdy może to zweryfikować bez talmudycznego krętactwa LOL

Się nie “ożydziłem” zauważając, że nazwisko Bein jest w onej genealogii tak jak tysiące nazwisk “czysto” polskich, w tym twoje. To ty przyssałeś się chory człeku, bezsilny w zalewie srulowym, który ci zjudaizował wiarę, okaleczył ducha i pozbawił ojczyzny. Różnica między nami (z twą ferajną) taka, że negujesz oczywistość: nazwisko twe mają/mieli także Żydzi, podczas gdy Bein nie skończy w wariatkowie z tego powodu LOL

Przywal się cymbale duchowy do Kalksztajna, Całej, Macierewicza, Schetyny, Wałęsy… pokiblujesz kilka lat. Dintojra znajdzie ci paragrafy LOL

Zrzucaj po żydłacku poczucie winy za pochodzenie na Bogu ducha winnego Beina, a Żydówka antypolska Marta Bizoń z ‘Listy Schindlera’ to fakt… Bein nie figuruje na listach szkodników wzgl. Polaków, a moi przodkowie byli szanowanymi, pożytecznymi społecznie ludźmi. Swoich zaś skrywasz — frankiści?

Jasne, że masz”przewagę”: nazwisko dostaje się po ojcu, a narodowość po matce  — łatwiej ukryć krypto-srulka hehehe

W Vancouver kiedyś zadzwonił z lotnIska w tranzycie jakiś Joshe Bizoń, z niejakiego Srula Yossipovitcha Bizona z podlubelskiego sztetla w zaborze austriackim po rosyjskim, Lubartów o ile pamiętam… Przywrócił sobie ogonek w Ameryce 🙂 taki patriota! Mówił że u nich więcej was niż w Polin. Pytał, czy znam tu jego współplemieńców, bo tylko “Bizon” bez ogonka w knidze telefonicznej znalazł. Szkoda, że wtedy jeszcze cię nie znałem, ucieszyłby się ten miły żydzina.

Unikasz odpowiedzi jak wyćwiczony przez Bejdy 🙂   Czemu mnie znienawidziłeś od lat, zanim w ubr. ujawniłeś tysiącom rozbawionych przyczynę swego opętania? Pochodzenia się nie wybiera, ale gnojkostwo i podłość jak najbardziej.

Miast dowodu, mnożysz rachityczne podpórki i znów to zliczadło nazwisk… pisałem ci, że do kitu; w Szczecinie nie ma żadnego Beina – rodzice odeszli ponad ćwierć wieku temu, rodzeństwo rozjechało się po świecie przedtem i wkrótce potem, a wnuki uciekają przerażone, gdy im mówię o zjebach w Polin.

Jest to prawdopodobnie niewymeldowany Piotr Bein – bredzisz starcu, gdybasz od początku tej “afery. To moja siostra, wyjechała z Polin ostatnia.

Gdy jeszcze nie okazywałeś objawów, przekazałem ci 500 zł z datków m.in. od:

Iwona Czapska

MAREK STANISŁAW MACHLAŃSKI

STANISŁAW LITWIŃSKI

JAN RUDZIEJEWSKI

Łukasz Kohut  (Pozdrawiam i prosze sie nie zniechecac)

Sylwia Sosnowska

Piotr Walio (USA)

STANISŁAW S.

ROBERT NOWICKI

KATARZYNA WILCZYŃSKA

DOMINIK LUCJAN RADEJ

ZDZISŁAW HIRSZ

Paweł Zawadzki

WACŁAW STANISŁAW DAMSE

Napisz trzęsidópo list otwarty do nich na swym blogu pod wizerunkiem Rozpiętego na Krzyżu: donacje od Beina czy raczej z wpłat od skołowanych m.in.i Polaków via Bein

Wątpię, by kogoś interesowała twa choroba. Kilka lat i żadnej podkładki dla dintojrii LOL ale za to jeden katolacki oszołom więcej i szlaban w Canadzie dla ferajny, którą spędziliście z PAN-owcem drem Maciejem Pokorą bić “żyda” u katolackiego hipokryty, Gojowego.

Korelacja z katolactfem: religia w Polin, globalnie najłatwiejsza do zjudaizownia. Zatem katolacy, katolicznicy, w odróżnieniu od katolików, dla których czołowe przykazania to nie kołtuńskie ocieranie se gęby znęcając się na niewinnym. Nie bądź katoliczącym katolakiem, to nie dostaniesz nalepki. Sam rozlepiasz je, a róznica między nami taka, że na każde przezwisko mam aż nadto uzasadnienia, a ty działasz z choroby umysłu i duszy.

Terapię pobieraj na forum Monitora… tam więcej takich jak ty: zjudaizowanych “antyjudeosatanistów”, niepokornych zjebów, sprawdzaczek i węszycieli wszystkiego tylko nie własnego smrodu.

Teraz pozwól, że zajmę się sprawami ważniejszymi od twej psichójowej ułomności:

https://piotrbein.wordpress.com/2015/12/15/podroze-uduchowiaja/

https://piotrbein.wordpress.com/2016/01/23/rowerem-do-ziemi-swietej-i-egiptu-cz-4-dolina-natronu/

https://piotrbein.wordpress.com/2014/01/04/kolejka-ogrodowa/

Prędzej srule przeproszą za Katyń, Jedwabne i Kielce , niż ja ciebie, skórwielu.

szalom!

Jose Bizoń: Bein się sam ożydził, a teraz wrzeszczy i z wciekłości ożydza innych nie mając na to jakichkolwiek dowodów.

Panie Bein – Pana język, pseudoargumentacja, manipulacja i sposób zachowania (no i ta kipiel w stosunku do katolików) bardzo dużo mówi o Panu.

Moje nazwisko to Bizoń i nie figuruje ono w genealogi żydowskiej.

Natomiast osób o nazwisku Bein wymienionych tam jest 147 364 (sto czterdzieści siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt cztery).

W Polsce jest 2608 osób o nazwisku Bizoń. Zamieszkują oni w 112 różnych powiatach i miastach. Najwięcej zameldowanych jest w Wadowice ,a dokładnie 771.

Dalsze powiaty/miasta ze szczególnie dużą liczbą osób o tym nazwisku Wodzisław Śląski (205), Ropczyce (181), m. Bielsko-Biała (138), Myślenice (96), Dębica (95), Cieszyn (76), Oświęcim (73), Świdnica (54) i m. Rybnik z liczbą wpisów 53.

W Wadowicach jest obecnie 771 Bizoniów. Podczas wojny Niemcy wywieźli Żydów z Wadowic (i okolic) i wymordowali. Bizonie tam zostali. Mówi coś to Beinowi?

Na cmentarzu Wadowic, Andrychowa spoczywa pod znakiem krzyża (katolickiego) bardzo dużo Bizoniów. Nie spotkałem pochowanego pod macewą ani jednego Bizonia. Cmentarze są świadectwem a nie talmudyczne bredzenie Piotra Beina.

=======

W Polsce jest 1 osoba o nazwisku Bein. Zamieszkują oni w 1 różnych powiatach i miastach. Najwięcej zameldowanych jest w Szczecin ,a dokładnie 1.
Jest to prawdopodobnie niewymeldowany Piotr Bein.

A te donacje od Beina czy raczej z wpłat od skołowanych m.in.i Polaków via Bein?

Zaś oczekiwanie przeprosin od P. Beina to tak jak oczekowanie przeprosin od Grossa za Jedwabne.

PB: koszerny katolik, Jose wierzy, co żyd bein napisał lata temu LOL metoda na wyrwane cytaty, sugestywne wtręty, insynuacje, prace nie o mej zacnej rodzinie …se z Bejdami schówta wicie gdzie

skoro Bein zna tylko jidysz i hebrajski, to kopytni z tych, co za katolików robili (krypto-żydzi frankiści); odrzucając mój “dowód” na żydzizm Bizoniów, Jose pisał mi, że jego przodek był księdzem  LOL

dysertację linkujesz, bo ni ma w niej nazwiska kopytnych? LOL

odlot, nieuleczalny od kilku lat :))) no i co ci wynikło, Jose?

że na odczepnego dla dobra sprawy narodowej (obrona przed spiskiem H1N1) napisałem mosiadziakom iż “Bein” figuruje w genealogiach żydowsko-polskich (tak jak twoje i co drugiego Polaka!)

Szewczykowi Dratewce na Pravda2 opadł animusz “Bein – antysemita”, gdy skorygowałem “samonienawistnik” :))))

Jose się naszukał, skaner kupił za donację od “żyda Beina” (a nuż usunie swój wpis z własnego forum, skopiowany setki razy w archiwiarniach LOL)

przez lata tchórz tłamsił w sobie, znęcając się nade mną diabli wiedzą za co, zamiast zapytać mnie wprost… gnojek Bizoń u Gnojowego Maruchy wypieków dostał zwożąc przez lata kolekcjonowane “fury” gnoju, przyciągając zjebów klawiaturowych… dostali od RCMP szlaban w Kanadzie — macie to w Polin od sruli, na co zasłużyliście swą durnotą

węszyliście, a oni i tak osiodłali ojczyznę, bo polactfo łapie widzimisię zamiast wywieżć na taczkach, ale to trudniejsze i od klawiatury odejść… taki Bizoń “miliony” katolików odciągnąl od głosowania na krypto i szabas gojów LOL ale się wykazuje na forach, jakiego to on srula przyłapał LOL

nie jestem wielbłądem, klech nie mam w przodkach, więc brzemię dowodu spada na cię LOL miałeś przedstawić moje i swoje metryki – i guvno, jak to od katolicznika  popaprańca… a to poważne naruszenie mych dóbr osobistych, gdybym był srul, siedziałbyś w pierdlu

nawet gdybym był żydowskiego pochodzenia (55% Polaków ma haplogrupę hazarską), to za co mnie znienawidziłeś, jakiej szkody przysporzyłem Polakom, katolacka nędzo duchowa?

balona z siebie zrobiłeś, twe dobre prace stają pod znakiem zapytania: poszukiwanie prawdy, czy prymitywne emocje?

czekaj więc na godota, aż cię przeproszę 🙂

J. Bizoń [wytłuszczenia jego]: Metoda “na wrzask”. Piotr Bein w 2009 r. sam się “ożydził”, a teraz drze gębę w niebogłosy przypisując innym ze swego brudnego palucha  żydłacką krew. Jeszcze żąda, aby go za to przepraszać.

“od p.b: … jak pisałem na początku istnienia bloga agenciurom atakującym mnie za rzekomy antysemityzm, znalazłem swe żydowskie pochodzenie na stronach genealogii żydowskiej z polski; niech każdy wejdzie tam i sprawdzi swoje nazwisko – chyba z połowa znajdzie swe pochodzenie żydowskie”

[ta Beinowa chyba połowa jest skutkiem życia w izolacji Żydów na ziemi polskiej (z własnego wyboru /getta wymyślili Żydzi/) od Polaków, od  polskości, nie znali języka polskiego (z wyjątkiem wąskiej grupy Żydów /pare procent/ ), posługiwali się jidisz lub hebrajskim].

Ta chyba połowa pasuje Beinowi pod budowlę “obojga narodów”

Dr Ewa KurekStosunki polsko-żydowskie, Akademia WNET, 25.04.2015r.

“czy kabe był żydem nie wiem ale jeśli to mój brat stryjeczny (jak mówił mój Ojciec inż. Aleksander Bein) …”
[P. Bein, ojcu swem nie wierzy?]

 “ja chyba coś z tego odziedziczyłem, bo mam ochotę zrobić to w sprawie pandemii i działalności dla rodaków, tj. polaków;…”  

“narodowość jest przyrodzona od rodziców/rodzica – w jednych kulturach od matki (Polacy, Żydzi),…” [P. Bein – manipulant]

Żydowskość po matce, ale nie polskość.

O dialogu z Żydami ks. prof. Waldemar Chrostowski

“Ba, było by dobrze gdyby Pan Piotr Bein był Żydem. To wytrąciło by kupę argumentów tzw. unym.

od p.b.: już wytąciło, gdy ich agenciury wlazły tu z nalepką “antysemita” dla beina; poprawiłem na “samonienawidzoncysię” ,,, ufff nie mata krutszyh słuf w tym waszym jenzyku?”   

No i jak widać P.B. działa dla ….  a ta perła jest tu. A odnośnie “genealogii żydowskiej z polski” (o której pisze P. Bein) tu jest przydatna praca licencjacka, a tu adres strony tej genealogii.

PB: Panie Andrzeju Dziąba, To nie psychol nawet tylko psichuj 🙂 proponować może pan do u…ej śmierci.  Przyssał się debil od lat, z początku ciul go wie, o co mu szło, aż się okazało: uwiera go własna “krew” żydłacka, to się innych czepia, podobnie zresztą jak pozostała ferajna “czystoscyropolska”.

Mnie nic nie uderza… Katolicznik Bizoń nie może sobie poradzić z “poganinem” to do “żyda” młodszego w wierze po radę ucieka LOLLOLLOL Podobna “prośba” Bizonia o mą opinię kiedyś u Maruchy zakończyła się “ożydzeniem” mnie, dołączył dr Maciej Pokora i inne chwieje, wszyscy nie po raz 1-szy, podczas gdy nieruchawy gnojek Gojowy Marucha zliczał kliknięcia na swym forum.

Ze skórwielami nic pan nie zdziała. Chyba że ich pan przeprosi, że są ścierwem społecznym LOL

Andrzej Dziąba: Proponuję zakończyć tę jałową dyskusję.

J. Bizoń: Przecież ten wywód Szuberta uderza również we wszystkich wiernych prawosławnych. Musi dziwić fakt, że prawosławny (od niedawna) P. Bein nie prostestuje przeciw temu szukając przy tym wymówek.

A z tym żądaniem skruchy i szczerymi przeprosinami to tak jak z powtarzaniem “polskie obozy koncentracyjne”, a z czasem chyba i żądaniem jeszcze za to przeprosin złożonych przez Polaków. .

https://jozefbizon.files.wordpress.com/2015/10/plansza_nr2-maitreja_benjamin-creme_vismaya_bein_monitor-polski_kekus_porozmawiajmy-tv_ntv-niezaleznatelewizja_akademia-ducha-w-1000.jpg

PB: jeśli osoba nie ma do rzeczy to po co się znów przy..ala do “żyda” Beina

nie jestem na kundla zawołanie do tablicy

masz szlaban u mnie aż nie wyrazisz skruchy i nie przeprosisz szczerze — chyba jasno postawiłem sprawę w przeszłosci (niejednej!)

ze śmierdzącymi kutasami i obłudnikami katolickimi mi nie po drodze

J. Bizoń: Przecież przy tym uogulenieniu dokonanym przez Pana Andrzeja Szuberta to moja osoba nie ma nic do rzeczy. Bardzo kiepski to wierny prawosławia (godny tchórza), który w tych konkretnych warunkach udziela takiej odpowiedzi. A do Canady nigdy się nie wybierałem i nie wybieram.

PB: odpowiem, gdy ci zdejmą szlaban w Canadzie LOL

J. Bizoń: A co na takie dictum Pana Szuberta powie konwertowany na prawosławie Piotr Bein? Przecież prawosławie to również chrześcijanie.  Tak więc cały wywód z końcowym podsumowaniem “I umysły obrzezali “wiarą”” dotyczy równie obrzezania wiarą umysłu Piotra Beina.

1 Comment


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

