Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

12/08/2015

Kanadolska lekcja o multi-kulti i imigracji

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 01:00

Kanadolska lekcja o multi-kulti i imigracji

Piotr Bein 11.8.2015

Znalazłem na CraigsList (coś jak eBay) darmowe kruszywo do budowy portu do mego imperium 🙂 https://piotrbein.wordpress.com/2014/01/04/kolejka-ogrodowa/

Umówiłem się na określoną godzinę. Zastanowiło mnie wymaganie “Musisz tu być najdalej za pół godziny”, skoro załadunek potrwa zależnie od problemów z zamokłymi pudłami i workami papierowymi.

Przyjeżdżam z przyczepką, a tam już 2 chinole ładują towar. Pytam właściciela co jest grane. On Hindus, druga po kitajcach najliczniejsza ”mniejszość”, w sumie z in. kolorowymi już zdecydowana większość nad Białymi, a żydościerwomedia to zatajają, wiecznie jadą na Białych – “większościowców”. Np. na Wiki sa stare dane dla Wielkiego Vancouveru, a od wtedy zwalila się nam na głowy istna lawina chinoli. Gdy żydomedia doniszą o ciężkiejzbrodni z rąk chinoli, ‘etniczności” nie podają, a gdy chodzi o Białego — proszę bardzo: Biały. Niedawno zamordowano białego agenta nieruchmości, robiącego dla mafii chinolskiej (zdjęcia z 2 żółtymi asystentkami na reklamowych bloczkach do notatek). Ścierwomedia: zastrzelony przy próbie włamania i do i obrony własnego domu.” Przez kogo, do jasnej! Na pewno nie przez Białego, bo pewnikiem by podali!

Właściciel “wyjaśnia”, że to pomyłka, bo chinol też Peter się nazywa i dzwonił ponownie, że zepsuł mu się truck i się spóźni. Nie wiem, jak mógł nas pomylić przez telefon, skoro chinol ma akcent niepolski 🙂 i dzwoniliśmy osobno, a w moim przypadku jasne było, że dzwonię po raz pierwszy i miał mój numer telefonu. Zrozumiałem, o co biega: gdybym przyjechał przed chinolami, ich zrobiłby w konia ich — kto pierwszy ten nie frajer. Skurwiel świadomoe umówił się z dwoma, żeby czasem nie zostać z łapą w kupie …żwiru.

Ja: niech powie chinolowi, że może zabrać tylko połowę towaru.

Chinol stawia się, blokuje taczką wejście do szopy z towarem, a jego przyczepka już pełna. Gadam do niego: co budujesz? A coś tam coś w domu…

Ja: Chińczyki nie mają ciężarówek, jeśli nie mają prywatnego biznesu, a jak biznes to nielegalny, bez licencji i nie płaci podatków. Dodałem, że przyjeżdżają tu, by doić Kanadę, wykupują nieruchomości i naszych dzieci nie stać na nie. Obciążają infrastrukturę, służbę zdrowia, parki, szkoły i uczelnie, nie płacąc grosza podatków (za wyjątkiem podatku od nieruchmości, który nie pokrywa tego, co doją).

On: Co to mnie obchodzi, on jest obywatel Kanady. Biali (ja) okradliśmy Indian, zabraliśmy im ziemię i po co się jako taki rzucam.

Ja: A ty tu przybyłeś żerować na kradzionym i grabionym oraz na tym, co Biali zbudowali. Czy ja obcy mógłbym pojechać do Chin,  wykupywać najlepsze nieruchomości, żyć na koszt tubylców nie płacąc podatków,mieć w dupie lokalne prawa, zwyczaje, obyczaje i język??

W ostatecznym rozrachunku chinole załadowali 2/3 towaru do wzięcia. Gdy go przycisnąłem że to nie fair, właściciel też okazał się rasista, oponując, że ja chcę dokładnie połowę: “Wczoraj jeden Bialy wziął trochę, miał przyjechać po resztę i się nie pokazał. Ja chcę się tego dziś pozbyć.” — powiedział, jakbym przyjechał parerdziesiąt km na pogaduszki, z przyczepką, dwukołówką, 2 łopatami i taczką.

Ja: Jak widzisz tamten to nie wszyscy Biali, a ja mógłbym zabrać wszystkie kruszywo, gdybyś potrafił się uczciwie umawiać.

Żydłacka strategia na miasta jak Vancouver: zneutralizować panowanie Białych imigracją najpierw hinduską. Gdy ta przerosła możliwości manipulacji przez sruli (inteligentni, zaradni, integrują się wględnie łatwo, dobrzy obywatele Kanady, uczuleni na syjonizm, GMO itp. srulowy szajs), załatwili nas imigracją chińską na bezprecedensową skalę. Następnie podburzą Hindusów przeciw chinolom, by nadal kontrolować lud Kanady. Na preriach (prowincja Sakatchewan – niższe ceny, socjalizm, socjal) coraz więcej muzułmanów, ale nie mają jeszcze takiej masy krytycznej, by być użytecznymi dla sruli.

Tak to budując kolejkę dojrzewam społecznie i politycznie 🙂

Obaj kolorowi zarzucali Białym niesolidność i nieuczciwość, a patrzcie jacy się sami okazali i kto jest hejter! Empirycznie, żadnych ścierwozmyśleń.

1 Comment

  1. […] Kanadolska lekcja o multi-kulti i imigracji […]

    Pingback by [pl, en] Koszmar multi-kulti i imigracji / Multi-kulti and immigration nightmare | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 12/08/2015 @ 01:09


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

