Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

06/07/2015

[dyskusja] Kukiz & Co. skończeni, w tym Bugajski

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 23:34

Razwiedczik666: Masz rację Piotr, prywatnie ci powiem, że Jachnik mi powiedział, że Oburzeni zostali rozbici od środka, a z innych źródeł wiem, że Ciesielczyk mógł być szkolony razem z Seremetem przez Mossad w USA. Nie publikuj tego powołując się na mnie, bo nie mam pewności. Jedno jest pewne – Ciesielczyk i Seremet są z Tarnowa, ten ostatni na pewno był “edukowany”.

PB: Fajne poczucie humoru :)))
Też lubiałem 🙂 gawędy Red. Michalkiewicza, aż zorientowałem się, że ponad pół Polski i Marek Lech Jaworski w Vanqrverze rozumieją przez gawędziarską razwiedkę wyłącznie ruską! Potem “kibole” wygrażają pięściami pod ambasadą Putina zamiast rotszyldziaków, a podżegacze z polecenia żydłactwa podpalają budkę tamże. Michalkiewicz jest dla intelektualistów, a nie mas… i to w kraju normalnym, a nie zboczonym rusofobicznie.
Dwa warianty = przetłumaczyłem lingo Brauna na nasze; widocznie nie wyrazilem się jasno; nie ma tego w Polin, bo “państwa” to de facto folwarki żydobanksterii, a korporacje rządzą 80% ekonomii globalnej, będąc własnością lub pod kontrolą tejże żydobanksterii: https://piotrbein.wordpress.com/2012/02/12/147-transnationals-run-the-world-economy/

WikiLeaks i Assange to pewnikiem manipulacja mosiadowa:
https://grypa666.wordpress.com/2011/08/08/2011/01/25/wikileaks-szamir/
https://piotrbein.wordpress.com/2011/08/15/wikileaks-obnazone-cz-ii/
https://piotrbein.wordpress.com/2011/05/17/prawdziwi-bohaterowie-prawdziwe-przecieki/

Koneczny wg mnie to katolicki szowinista. Dlaczego “cywilizacja łacińska” miałaby być lepsza od innych, skoro najbardziej się dała zjudaizować? Huntington i inni służący srulo-neokonom bazują na nim w celu uzasadnienia teorii wojny religijnej, co srule wykorzystali w ‘wojnach z terrorem’ i w sianiu/podtrzymywaniu nienawiści chrześcijanie – muzułmanie. Wyczerpująco zbadał ten temat np. Jon Christopher Bjerknes. Przez wieki w Palestynie, a krócej w b. Jugoslawii, chrześcijanie współżyli z muzułmanami bez problemów większych niż normalnie w stosunkach miedzyetnicznych, aż zjawili się syjusie rotszyldziaków:
https://piotrbein.wordpress.com/2010/04/22/judeocentrycy-i-masowe-zbrodnie/
https://piotrbein.wordpress.com/2009/12/31/judeocentrics-behind-balkan-interventionism/

Cieszę się, że są Oburzeni, którzy wyczuwają smród kukizowy. Więc czemu pan broni Bugajskiego, zamiast go oświecić (i nauczyć grzeczności i pokory), kiedy on pokazuje kompletną ignorancję tematu?
Czy to nie ciekawe, że ze wszystkich źródeł inspiracji politycznej, Kukiz sięga do żydłackich? — Majdan, JOW, teraz CiS… i wszystkie one są dla Polskiej Racji Stanu jak pięść srulo-CIA do oka Oburzonych.

Wiktor Turowski: He, he,  Polske też można przejechać rowerem w kilka dni , a jednak jako naród błądzimy już 70 –ty rok, więc nieco dłużej niż wspomniani górale.

Wracając do spraw bardziej namacalnych, modele rozumienia tego co nas otacza nie zamykają się  między dwa wariantami:1) […] państwa, [….]żerują na Polsce, […] za pozwoleniem żydłactwa, a z drugiej strony  2) o kondonminium rusko-niemieckim pod żydowskim zarządem.
W zasadzie to dwa warianty tego samego.

Są i inne, równie, a może bardziej atrakcyjnie brzmiące, choćby historiozofia F. Konecznego z rozwinięciem S. Huntingktona, Fukuyamy czy wcześniej, profetycznego Orwella.

Cenię sobie  bardzo wykłady  pana Michalkiewicza, których udziela obficie na  straganie swoich książek, no cóż, taki pomysł na życie, a kupiectwo to nie  hańba. Rozumiem też obawy Pana Michalkiewicza, ze jeśli będzie wyprowadzal wnioski dotyczace sedna  sprawy, to mogą mu cofnąć koncesje na handel obwoźny.

Poruszył Pan ważną kwestię użycia narzędzi diagnostycznych, jednocześnie zarzucając braki w empirycznych dowodach PP. Michalkiwicza i Brauna. W moim  głebokim przekonaniu głównie możemy posługiwać się logicznym wnioskowaniem, mniej WeakiLeaks czy Sowa Leaks, bo do końca nie mamy pewności czy aby część z tych materiałow nie jest preparowana przed ich społeczną konsumpcją. Co więcej takie materiały nie  mają cech empirii fizykalnej tz nie mają  twardych operatów /długośc waga itp/ i te same materiały często mogą służyć do podparcia całkiem sprzecznych sobie, przyjętych celów operacyjnych. Zatem to świat sztuki. System i to zauważył, ze przepadamy jako naród za kulturą muzyczną, choćby w ciągu: Wielka Orkiestra, a teraz  grają nam dudy, a dla bardziej  wymagających serwuje się  wodewile.

I wreszcie sprawa ostatnia Znaków ostrzegawczych jest zbyt wiele. Podzielam  te obawy, chociażby w przykładzie kiedy Kolega Kukiz wreszcie ujawnił coś na temat wyczekiwanego programu.

Stwierdził, iż będzie opierał się na dorobku Centrum im. A.Smitha /CiS/. Wtedy to natychmiast zanurkowałem na ich strony.

Aby Pana i innych nie zanudzać tym ględzeniem podam kilka przykładów z twórczości Pana Sadowskiego które dotycżą palącej kwestii roszczeń żydowskich /restytucja mienia/. Dla przypomnienia początkowa  kwota wymieniana publicznie oscylowała wokól  jednego miliarda dolarów, dziś stanowi  ca. 65 mld i ciągle rośnie. Zapewne szczegóły zna Pan lepiej aniżeli ja oglądając Project Heart. Oto  opinia w sprawie  wg Pana Sadowskiego /szefa CiS-u/.

Rozmowa z ekonomistą, ekspertem Centrum im. Adama Smitha Andrzejem Sadowskim.
Stefczyk.info: Izba Lordów wymieniła Polskę w czasie niedawnej debaty dotyczącej Holokaustu. Londyn wskazuje, że Warszawa nie załatwiła sprawy restytucji mienia żydowskiego. MSZ Polski w reakcji wyjaśnia, że sprawa zwrotu mienia jest realizowana bez względu na to, kogo dotyczy. Czy restytucja została załatwiona?
Andrzej Sadowski: Ta sprawa nie została w żaden sposób załatwiona. To powoduje, że mamy kolejną kotwicę w systemie PRLowskim, który pozbawiał ludzi majątków i własności. Przez to nie można Polski uznać za kraj, w którym konstytucyjne prawo własności jest należycie chronione i egzekwowane./sic!/
I dalej:
O czym to świadczy?
Proces restytucji mienia da się zrealizować bez zwiększenia obciążeń podatkowych dla obywateli./sic!/
Skoro sprawą restytucji zajął się już Londyn to zwrot majątków może przyspieszyć? Międzynarodowy nacisk pomoże?
Organizacje żydowskie pokazały, że są niezwykle skuteczne. Dowodem jest zmuszenie rządu Szwajcarii i szwajcarskich banków do zwrotu depozytów, które były własnością rodzin żydowskich. Smutne jest to, że polscy politycy dopiero postawieni pod pręgierzem międzynarodowym realizują to, co – niezależnie od narodowości byłych właścicieli – zrobić trzeba. /podkreślenie moje/.
Źródła: http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/sadowski-restytucja-mienia-przed-nami,9975385479#ixzz3dimSFg7x
Nic dodać nic ująć:-). Tym miłym akcentem itd itd.

PB: To ciekawe, co pan pisze o ciesielczykowym emblemacie. O ile pamiętam Ciesielczyk wyjaśnił mi, przemilczając swój apodyktyczny udział, że to rezultat decyzji grupy.
Ciesielczyk studiował/pracował naukowo w USraelu i dojczlandii. Mógł przejść szkolenie dla działaczy na przyszłe “przewroty ludowe”. Tak żydłactwo wyszkoliło Otpor w b. Jugosławii, który następnie pomagał departamentowi stanu USraela i CIA szkolić frajerów do kolorowych i arabskich rewolucyj, w tym ukradliński Majdan.
Zatem uważam, że sprawy emblematu i udziału Ciesielczyka w porwaniu Oburzonych dla spraw srulowej agentury i kukizowego popisu są jednak doniosłe dla Polskiej Racji Stanu. Jeśli trzeba, odgrzebię dla pana teksty nt. tych działań CIA.

Nadzieje na fundamentalne reformy w Polsce na podstawie referendów należy zrewidować wobec żydłackich decyzji co do referendum w Grecjii:
https://piotrbein.wordpress.com/2015/07/07/jewish-democracy-greek-referendum-invalid/
https://piotrbein.wordpress.com/2015/07/05/eu-warns-of-armageddon-if-greek-voters-reject-terms/

Co do “górali” eskimoskich i in. nacji/państw żerujących na Polakach, to prostuję:

– Żydłactwo przeważnie jest nie-semickie (aszkenaziści), więc aluzje do Synaju itp. są chybione. Synaj zamieszkują od starożytności Egipcjanie/Beduini. Wg Biblii pod Górą Synaj zatrzymali się Izraelici, tj. zbiorowisko różnych ludów w rzekomej 40-letniej wędrówce po pustyni, po wypędzeniu z Egiptu… Rowerem przejechałem Płw. Synaj w kilka dni, więc po co i czemu tak długo “wędrowali”… Synaj wspominam jako najpiękniejszy (obok Alp płd. Szwajcarii) krajobraz z licznych podróży rowerowych – może dlatego Izraelici nie chcieli przez 40 lat wyjść stamtąd? 🙂

– Judeocentrycy dyrygują sprawami globalnie, od wieków: https://piotrbein.wordpress.com/2010/04/22/judeocentrycy-i-masowe-zbrodnie/

– Inne państwa, obecnie jak i w przeszłości, jeśli żerują na Polsce, to w orkiestrze pod batutą i za pozwoleniem żydłactwa. Zdaje się papuguje tu pan Narodowych Gawędziarzy, Michalkiewicza z Braunem, nad którymi dyskusja blogowa nie zidentyfikowała żadnych empirycznych dowodów na ich mantrę o kondonminium rusko-niemieckim pod żydowskim zarządem.

Władza “globalistów” nie przekłada się na pojęcia państwowe ani narodowe jak rosyjski, niemiecki gdyż wymieniane narody nie mają nic wspólnego z żydłactwem i były/są w jego jarzmie. Co najwyżej mogą wchodzić w rachubę oliparchy/korporacje “rosyjskie”, “niemieckie” czy “katarskie” (Polska przechodzi z zależności energetycznej od Rosji na zależność od krypto-żydłackiego Kataru).
Kukiz jest dla mnie od początku (Majdan i farsa wybiurcza) przejrzysty, ale nie czysty jak kryształ. Podobnie Polacy dali się już nabrać na Bolków, Kalksztajnów, Dudy. Chciałbym, żeby pan miał tu rację a ja się mylił, ale wiara w kukizm to pobożne życzenie. Znaków ostrzegawczych jest zbyt wiele.

Wiktor Turowski: No cóż, nie mamy szczęścia do  dobrych emblematów, podobnie z emblematem  Ruchu Oburzonych /oczy/, który jest dzieckiem kol. A. Bugajskiego i nijak nie da sobie wytłumaczyć,  mizeroty graficznej i znaczeniowej, bo trudno daltoniście wytłumaczyć różnicę między kolorami . Lecz i on ma prawo do swoich propozycji. I ja, który nie przedstawiłem żadnej propozycji nie mogę  całkowicie negowac innych, bo ich prace nie są w moim guście. Podobnie z ruchem Los Indignados, który posłużył się hasłem wyborczym obecnego prezydenta USA – YES, WE CAN /Podemos/, ale to zapewne nie przeszkodzi im w zbliżających się sukcesach wyborczych, tak jak mało istotne są emblematy.

Wspomniany ciesielczykowy emblemat /pięść/ został przyjęty na Zjeździe Oburzonych w maju ubiegłego roku , głownie z powodów chciejstwa Pana Ciesielczyka jak i z powodów braku kontrpropozycji. Zebranie nie było poprzedzone ustaleniami porządku obrad, więc manipulowano nim na każdą stronę w tym i sprawą emblematu również. Czy Pan Ciesielczyk może to zapisać po stronie swoich sukcesów, raczej nie, bo wprawdzie przeforsował propozycję, ale jednocześnie otworzył oczy innym na swoje metody działania /co Pan nazywa Modus Operandi/.
W materii samego emblematu stylistyka jest rodem wzięta z Sendero Luminoso /Świetlistego Szlaku- jeśli ktoś jeszcze pamięta tą organizację/, a czy służby CIA wysmażyły  emblemat w swoich kazamatach tego nie wiem i nie jest to bardzo istotne, bo  na mapie aktualnych problemów są rzeczy ważniejsze/. W każdym razie oba emblematy pasują jak pięść do oka /to moja prywatna opinia/.

Wielce interesujący jest Pański  passus: Tera kurwa w Polin! Bo się budzi (powoli ale uparcie) autentyczny ruch wyzwoleńczy, nie mylić z kukizowym pokazowym. Oparty na nieagenturalnych związkach w ścisłych gronach w kraju i wśród Polonii, niedostępnych dla srulo-suszp, jest bólem w dupie i zgrozą na przyszłość dla żydłactwa i układzików szabas gojów […]
Ja również nie tracę nadziei , że taki Ruch sie pojawi, bądź istniejący da się zreformować. Tyle tylko, że czas gra na naszą niekorzyść i niebawem nie będzie czego ratować 😦 .

Tymczasem osoba kol. Kukiza jest wielką zagadką i nie wiadomo czy nie skręci na właściwą drogę gubiąc tropiących Go agentów Systemu, a wtedy nadejdzie dzień rozpoczynający gigantyczną pracę, aby przywrócić Polskę.Ta nieokreśloność lidera może być naszą szansą, ale i zgubą.
To jest wykonalne i  tą szansę należy wykorzystać/!/ , każdy na sposób jaki mu jego wyobraźnia i doświadczenie podpowiada.

Pan, jak sie wydaje, wskazuje na bardzo niebezpieczny dla nas udział górali spod góry Synaj, ale są i inne państwa które widzą nasz kraj  jako gospodarstwo bez gospodarza i zachęceni dokonują tu wszelakich rabunków. My już to wyraźnie widzimy i tak, całe nasze nasze poprzednie działanie opierało się na postawieniu trafnej diagnozy, teraz  jest czas na obranie kuracji /programu/, kierunku działań.

Nie nabierzemy się na tych którzy mają gęby  pełne frazesów, a ich  jedynym celem jest mandat poselski. Teraz jest czas na Sprawdzam – pokaż co chcesz zrobić i kiedy to zrobisz, a my się temu będziemy pilnie przyglądać.

PB: Panie Turowski, Jak najbardziej merytorycznie na tak gnojkową, niemerytoryczną odzywkę! Czy są w Oburzonych ludzie bez problemów kognitywnych? To Bugajski a nie ja napisał do mnie o moim stegu bredni , pomówień i szlamu myślowego radząc mi oczyścić swój klozet z bakterii i brudu. Dobrze udokumentowane materiay to dla niego brednie i dyrdymały. Nic dziwnego, że błądzi nieborak po Polin w poszukiwaniu swego cienia 🙂

Może pan łaskawie wyjaśni, co jest napisane nienawistnie i w którym omawianym wpisie? — rozyłka zawiera szereg tekstów, w większości nie moich.

Co do żydożerstwa, ditto… Nie jestem żydożercą jak np. ci scyropolscy i nienagannie religiozni Polacy, co raz po raz mnie ‘ożydzają’, zwalajac wszyćko na żydów (ich pisownia).
Zmyśla Pan pod publiczkę lub z ignorancji. Widzę, że potrzebuje Pan lekcji z podstaw ‘antysemityzmu’, ale przedtem uzasadni Pan zarzut, bo poważnie narusza moje dobra osobiste.

Ruch Øburzonych jest powtórką Ruchu Solidarności
O to właśnie kopie kruszę: skorumpowanie i wodzenie za nos przez żydłackie suszpy, podczas gdy rzekomo dobrzechcący tego nie widzą.
Proszę mi wytłuamczyć, jak to jest, że nikt w Oburzonych nie zorientował się, że macie emblem z żydo-suszp CIA i zażydłaconego deptu stanu w USraelu = podobnie było z Solidarnością!
Wiarę to miałem, naiwny, w Solidarność, a teraz na zimne dmucham. Tym bardziej, że poznałem opus operandi kompleksu władzy judeocentrycznej, globalnie i w Polin, a nikt jeszcze z Oburzonych nie uwiarygodnił się choćby rozsądkiem.

Wiktor Turowski: Słowo  w sprawie kolegi Andrzeja Bugajskiego. Metoda jaką Pan traktuje A.  Bugajskiego jest słaba merytorycznie, wielce niegrzeczna i odnosi się do przywar z którymi spotykamy się  nieustannie, w niemal każdym otoczeniu; czy w związku z taką obserwacją należy wylewać kubły pomyj na otaczających nas  ludzi?
Pan Bugajski  jest typowym aktywnym działaczem tzw opozycji, jeździ na spotkania, przekonuje do Ruchu Øburzonych, posiada te same rozterki co większość naszego społeczeństwa, jest wrażliwy na niedole pokrzywdzonych i chciałby coś zmienić. Jest  przede wszystkim typowym przedstawicielem szerszej grupy społecznej /prekariatu/.
Problem  polega na tym, że trudno Mu trafić w istotę przyczyn z powodu których Polska znalazła się w stanie jakim jest. Pan zdaje się mieć oznaki podobnego zagubienia, a jednak nie wszyscy  do których Pan dociera reagują tak nienawistnie, jak jest to  widoczne w omawianym wpisie.
Ta część Pańskiego piśmiennictwa, która dociera do mnie dzięki  Pańskiej uprzejmości, ukazuje Pana jako czołowego żydożercy, choć miewa inne świetne  spostrzeżenia dla których  warto Pańskie treści czytać.
Ruch Øburzonych jest powtórką Ruchu Solidarności w znacznym pomniejszeniu, jest równie amorficzny i eklektyczny jak  była nim Solidarność  do zjazdu w Oliwii gdańskiej /1981 rok/. Jednak tam / późniejsza Magdalenta/ i tutaj próbuje się ten ruch  przekierować w fatalną stronę. Część członków grupy kierowniczej ma tego świadomość i opracowuje narzędzia korygujące.
Proszę nie tracić wiary w skuteczność tych działań.:-)
Wiktor Turowski
Ruch Øburzonych

…………………………..

From: Piotr Bein
Date: July 6, 2015 12:18:01 PM PDT (CA)
To: <redakcja@goleniow.net.pl> <redakcja@goleniow.net.pl>
Cc: pkukiz Kukiz <pkukiz@interia.pl>, Marek Ciesielczyk <dr.ciesielczyk@gmail.com>, Pl all
Subject: Kukiz & Co. skończeni, szabas goj Bugajski też

To niewiele czytaliście 🙂
Parę wnioskow opieram na własnych obserwacjach od początku kampanii wybiurczych (Paweł Kukiz) i wcześniej (dr Marek Ciesielczyk). O resztę pretensje kierować do autorów pozostałych materiałów. Jeśli skłamałem czy się poważnie pomyliłem, proszę o prostujące detale. Inaczej wykazujecie się brakiem szacunku dla obiektywności i inteligencji 🙂
Na razie trzepiecie z rękawa frazesy, nie jak fantasta, tylko użyteczny dureń (a może agenciura żydłacka?) na szabas gojnym wikcie i przyczółku “Oburzonych” w jakiejś redakcji goleniowskiej.

Wątpliwości co do czystości ruchu Oburzonych pojawiły się już dawno. Pamiętam, bo nie byłem pewien, czy wysłać datek na autobus krakowskich Oburzonych na konferencje w Pałacu Stalina. Tak jak się można było spodziewać, na konferencji były głosy autentyczne (pan Jachnik) jak i agenturalne (jakiś żydomason czy cuś). Datku nie żałowałem, bo uczciwi uczestnicy zdobyli jakieś doświadczenie, które dziś mam nadzieję wykorzystają na takich buców jak Bugajski.

Wytknąłem kiedyś niezwykle inteligentnemu i poinformowanemu drowi Ciesielczykowi, że emblem pięści u Oburzonych pochodzi od żydo-suszp CIA, tak jak wszystkie podobne, spreparowane wraz z instrukcjami obsługi ‘przewrotów’  dla “ruchów wyzwoleńczych i demokratycznych” — kolorowych rjewoljucji, Wiosny Arabskiej itp, —  od czasu Otporu w b. Jugoslawii, po Majdan ukradliński. Tera kurwa w Polin! Bo się budzi (powoli ale uparcie) autentyczny ruch wyzwoleńczy, nie mylić z kukizowym pokazowym. Oparty na nieagenturalnych związkach w ścisłych gronach w kraju i wśród Polonii, niedostępnych dla srulo-suszp, jest bólem w dupie i zgrozą na przyszłość dla żydłactwa i układzików szabas gojów, którym służą tacy jak Bugajski, Oburzeni i kukizowcy w ogóle.

Jak se oczyścicie ten zasrulony emblem i łepetynę oraz podacie, Bugajski, co ja miałbym wyszyścić u siebie i dlaczego, to rozważę …z Razwiedką666 🙂

pozdravP

On 6-Jul-15, at 2:03 AM, <redakcja@goleniow.net.pl> <redakcja@goleniow.net.pl> wrote:

Większego stegu bredni , pomówień i szlamu myślowego w życiu nie czytałem.
Panie Bein , Proszę oczyścić swój klozet z bakterii i brudu oraz proszę opisać to cięzkie zadanie , bedzie może to nie cieklawa lektura dla czytających, ale być może prawdziwa , gdzyż powstanie na bazie prawdziwych Pana przężyć a nie na “zdaje się” i “ktoś mówił” .

Na przyszłość Proszę usunąć mój email z Pana Bazy danych i nie przysyłać mi takich dyrdymałów. Bo czytanie takich berdni zajmuje mój cenny czas , którego mi brakuje .
Moja rada na przyszłość taka niech Pan zajmie się może pisaniem tekstów z dziedziny fantastyki. Jak widzę ta cześć publicystyki by do Pana Bardziej Pasowała.

Z kompletnym brakiem szacunku
Andrzej Bugajski
RUCH OBURZONYCH
—– Original Message —–
From: Piotr Bein
To: Undisclosed-recipients:
Cc: pkukiz Kukiz ; Marek Ciesielczyk
Sent: Sunday, July 05, 2015 2:59 PM
Subject: Kukiz & Co. skończeni

<AntysystemowyDomekKukiza.jpg>

Anatomia zniewolenia Polin: Mosze Kukiz czyli kto płaci jego rachunki
[dyskusja] Szabas goj chce pouczać „O wyższości JOW nad obecną, ‘najgłupszą na świecie’ ordynacją wyborczą”
Skorumpowani działacze idą do Kukiza
Kukiz odwraca się od ludu, wypływa jego koligacja z PO
Zacznijcie się śmiać z „antysystemowego” Kukiza, bo za chwilę będziecie płakać!
Obecne fakty mówią same za siebie o Kukizie
Ruch Społeczny RP – Kukiz wplątany w rozwadnianie ruchu patriotycznego
[dyskusja] Tarnowski Komitet Referendalny z Kukizem na afiszu
Kto jest za Kukizem
[dyskusja] I nie dla nich Kukizy, bojkoty ni JOWy…
Paweł Kukiz kandydat oburzonych lemingów
Kukiz śpiewa “Slava Ukrainie”
Po co Kukiz u srula antypolskiego acz wojewuckiego?
Piotr Bein: Ale imprezka, wszyscy zalani w sztych… a Kukiz ogłupia

Najpopularniejsze wpisy
Nowotwór to grzyb… uleczalny
Lista 1706 Agentów SB na stanowiskach publicznych
Lista żydów w zniewalanej Polsce
Srule chcą zatruć Polakom wodę
Żydowski mord rytualny
Kolejka ogrodowa [uaktualnienia]
SKĄD BANKI BIORĄ PIENIĄDZE NA UDZIELANIE KREDYTÓW
UKRYTE TERAPIE – Jerzy ZIĘBA
Dana Alvi: Oddaliście Polskę Żydom!!!
Grzegorz Niedźwiecki ws. Dra Zbigniewa Kękusia

Advertisements

3 Comments

  1. […] From: xxxxxxxxx Date: July 8, 2015 4:32:35 AM PDT (CA) To: Piotr Bein Subject: Re: Kukiz & Co. skończeni, szabas goj Bugajski też https://piotrbein.wordpress.com/2015/07/06/kukiz-co-skonczeni-w-tym-bugajski/ […]

    Pingback by Razwiedka666: Dr Marek Ciesielczyk mógł być szkolony przez mosiad wraz z Seremetem, obaj z Tarnowa | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 08/07/2015 @ 20:44

  2. […] [dyskusja] Kukiz & Co. skończeni, w tym Bugajski […]

    Pingback by [dyskusja] Komuny nie ma od ćwierć wieku. Trza tropić ż-agenturę mosiadu i CIA | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina — 31/05/2016 @ 22:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: