Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

20/02/2015

Sami oceńcie Grudniecha & Co.

Filed under: Uncategorized — grypa666 @ 22:07

Andrzej Szubert: Piotr, Wszyscy adresaci [Grudniewski, Sendecki, Ziembiński, USOPAL] to bez wyjątku szkodniki. Przy czym pseudogenerał to ewidentna agentura żydowska, korsarz to błazen  i użyteczny idiota, Sendecki to agent watykańskiej dżumy a USOPAŁ to w komplecie chory bogoojczyźniany patryjotyzm służący antypolskim interesom. Kobylańskiego już od dawna uważałem za szkodnika i pseudopatryjotę. W sumie wszystkich należy spuścić do ścieków.

PB: rymowanka przednia, tylko general do dupy https://piotrbein.wordpress.com/2015/02/19/dyskusja-andrzej-szubert-uwaga-na-pseudogenerala-grudniewskiego/
pulkownik od lazaretu tez
dzis nie wygrywa sie szczelaniem, tylko info-wojną, a tu general hasbarnik kolportuje durna rusofobie, bez zadnych dokumentow wspierajacych
a plk. Sendecki popiera lizodupstwo srulstwu kijowskiemu typu Klitschko, w wywiadzie swego podopiecznego w Pomorskiej TVNarodowej, hasbarskiego pirata, Ziembińskiego
Pomorska na dodatek zrobila szopke pt. wikarjusz faryzejski hasbarzy o Solidurnosci, rzekomej wolnosci Polin i o Lejbie Kone https://piotrbein.wordpress.com/2015/02/11/piotr-bein-szabas-gojne-solidurne-akcje-uzytecznych-z-3-miasta/

i w to pan Kobylanski laduje mamone?!

druzyny szczeleckie pod takim dowodztwem chetnie sponsoruje oliparcha Kolomojski… powtarzam wiec pytanie do generala: kiedy idzieta na Moskwe ze srulo-prawosiekami?
tylko uwaga, Donbas po drodze LOL

blazny blaznuja, Polska ginie,
https://piotrbein.wordpress.com/2015/02/20/bajka-o-politykach/
a oni nawet nie wiedza czemu

……………………………..
Oceńcie Państwo błyskotliwe dzieło  naszego Poety Dywizyjnego Pana Piotra Cezarego Tarkowskiego
Jan G. Grudniewski

SPRAWDZIAN  BOJOWY  PDS
22 luty 2015 r. Marymont Warszawa

Każdy z dzielnych dziś żołnierzy,
na Marymont dziarsko bieży.
Tutaj właśnie, na strzelnicy,
na strzał celny, wojak liczy.

Każdy ma tu swoje szanse-
będzie puchar i awanse.
Wódz już szablę swą szykuje,
którą Strzelców awansuje.

Ale najpierw Msza Polowa,
bo tu wiara doborowa.
Tu moralność i tradycja-
taka Strzelców jest ambicja.
U nas kadra i żołnierze,
w katolickiej żyją wierze.

Ksiądz kapelan ma kazanie,
które wielkim jest przesłaniem:
To Bóg, Honor i Ojczyzna-
ziemia nasza- Ojcowizna.

Jan Grudniewski, Wódz Strzelecki,
oddział przywiózł tu kielecki.
Nasz generał PDS-u,
oczekuje znów sukcesu;
bo chłopaki z kieleckiego,
biorą przykład dziś z „ Szarego”.
To Dywizja  jest bez mała-
dzieło pana Generała!

Jest Generał też Obara.
Pan Generał się postarał
tworząc hymn dla PDS-ów.
Życzę  dalszych mu sukcesów!

Są żołnierze z Polski całej-
wszyscy w formie doskonałej.
Pan Generał z Legionowa,
patriotyzm w sercu chowa.
Dziewięćdziesiąt pięć (95)ma lat
i największy z niego chwat!

Mamy wojsko z Lubelszczyzny,
które dumą jest Ojczyzny.
Generała oddział Szweda,
który Polski podbić nie da!

Są wojacy też z Pruszkowa-
to kompania doborowa!
Nie mafiozi ale Strzelcy,
W walce dla Ojczyzny Wielcy

Na strzelnicy słychać strzały-
każdy strzelec- doskonały.
Kilku się do strzału składa-
ależ będzie kanonada!

dla sierżanta, porucznika,
najpiękniejsza to muzyka.
Wszak Strzeleckie to Drużyny!
A kto wygra- zobaczymy…

Zresztą to nie ważne wcale,
ważne cieszyć się udziałem.
Liczy się być na sprawdzianie.
A gdy ranny ktoś zostanie,

pomoc będzie tu dla niego
pułkownika Sendeckiego.
Lekarz w wojsku wszystkim znany,
poceruje wszystkie rany!

Widzę też tu Jana Strzeżka-
to najlepszy nasz koleżka.
Każdy lubi kwatermistrza
i naszego kuchni mistrza.
Z kotła pana Pułkownika,
wszelkie jadło szybko znika.
Ja też mu się podlizuję,
bo kiełbaska mi smakuje!

Bardzo ważne, co jest w garnku,
lecz zajrzyjmy do Hayd Parku.
Jestem mówcą doskonałym,
lecz nie ględzę…bez gorzały!

Na tym koniec już panowie.
Niech dopisze wszystkim zdrowie,
by za rok w tym samym składzie,
uczestniczyć w kanonadzie!

napisał:,
Naczelny Poeta Dywizyjny
Cezary Piotr Tarkowski,
odznaczony Złotym Krzyżem Oficerskim
100 lecia PDS II klasy

TrackBack URI

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: